تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
3

مجلس وحقوقدان دانا

  • کد خبر : 4120
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۴۸
مجلس وحقوقدان دانا

مجلس شورای اسلامی نهاد قانون گذاری کشور است که بریا انتخابات پیش روی در روز۱۱ اسفندماه رای دهندگان باید بدانند که چه فردی اصلح تر برای حضور در مجلس شورای اسلامی است. در شهرستان بابل داوطلبان از اقشار مختلف حضور دارند که همگی قابل احترام هستند. درمیان داوطلبان، افرادی که سابقه حضور در خانه ملت […]

مجلس شورای اسلامی نهاد قانون گذاری کشور است که بریا انتخابات پیش روی در روز۱۱ اسفندماه رای دهندگان باید بدانند که چه فردی اصلح تر برای حضور در مجلس شورای اسلامی است.
در شهرستان بابل داوطلبان از اقشار مختلف حضور دارند که همگی قابل احترام هستند.
درمیان داوطلبان، افرادی که سابقه حضور در خانه ملت را دارند و تلاش دارند ،تا بازهم به خانه ملت بروند اما مردم باید ببینند چه دستاوردی برای شهر وروستا داشتند.
اگر در مسیری قرار گرفتید که دچار روزمرگی شدید، بهترین راه تغییراست.
اینکه نمایندگانی چند دوره از شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی حضوریابند اما دستاورد چندانی برای شهر وروستا نداشته باشند نشان می دهد که بهتر است در انتخاب نماینده بابل تغییر ایجاد شود.
نمانیدگان دوره های قبل شهرستان بابل هر آنچه که داشتند را به منصه ظهور رساندند حالا نیاز است تا با انتخاب نمایند ه ای جدید و تازه نفس با قدرت تعامل وارتباط ملی واستانی را به خانه ملت روانه سازیم.
با احترام به تمام داوطلبان باید بگوییم که مجلس شورای اسلامی نیاز دارد تا حداقل یک حقوقدان و آگاه به مسایل سیاسی و اجتماعی از شهرستان بابل برای خانه ملت برگزیده شود.
دکتر امرالدین حجازی وکیل پایه دادگستری کشور که سابقه قضاوت در قوه قضاییه را دارد با اشراف کامل به تمام قوانین جاری ایران اسلامی به خوبی می تواند برند بابل در مجلس شورای اسلامی شود.
همت الله شکری
خبرنگار و سردبیر خبرگزاری اخبار صنفی

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.