تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
4
اجرای قانون نظام صنفی در اتاق اصناف فیروزکوه

رییس اتاق اصناف فیروزکوه صندلی ریاست را تحویل داد

  • کد خبر : 1001
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۳۵
رییس اتاق اصناف فیروزکوه صندلی ریاست را تحویل داد
رییس اتاق اصناف فیروزکوه درراستای اجرای قانون نظام صنفی درکنار از دوماه به برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف به دلیل اینکه در اتحادیه اش مشمول تبصره یک ماده ٢٢قانون نظام صنفی شد صندلی ریاست را به فرد معتمد اداره صمت وکمیسیون نظارت فیروزکوه تحویل داد.

اجرای قانون نظام صنفی برخلاف ١١کلانشهر کشور و شهرهای هیات رییسه اتاق اصناف ایران هیچ حد و مرز و زمان نمی شناسد.
به گزارش خبرنگار ما از اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه محمد کیا که به تازگی به دلیل اینکه در اتحادیه خواربار فروشان مشمول تبصره ۱ ماده ۲۲ قانون نظام صنفی شده است و طی انتخابات که در اتحادیه مربوطه برگزار شد صندلی ریاست را به فرد دیگری تحویل داده است در یک اقدام قانونی صندلی ریاست اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه را به فرد معتمد کمیسیون نظارت شهرستان تحویل داد.
محمدکیا رئیس اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در طول چهار سال که اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه بر عهده داشتم از همکاری و مساعدت اعضای کمیسیون نظارت اداره صمت و همه دستگاه‌ها و فرمانداری و نهادهای نظارتی که در مسیر توسعه اصناف شهر کمک کردن قدردانی و سپاسگزاری می کنم
وی با اشاره به نقش موثر همکاری‌های گسترده واحدهای صنفی و اتحادیه‌ها در اجرای برنامه های اتاق اصناف گفت: بدون تردید همکاری گسترده و همه جانبه ای که متصدیان واحدهای صنفی و روسای اتحادیه و اعضای هیئت مدیرهاتحادیه هاواعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف شهر نسبت به اجرای برنامه‌های اصناف داشتند گره گشا و نقش راهبردی مهمی را برای اصناف شهر داشتند که ازهمه آنها قدردانی میکنم.
وی در پایان اعلام کرد: در طول زمان تصدی ریاست اتاق اصناف شهر فیروزکوه تمام تلاش خود را کردم تا بتوانم اصناف را به جایگاهی که شایسته اشان است برسانم. امیدوارم مردم شهر از من راضی باشند و همین طور در ادامه به تمامی اعضای کمیسیون نظارت و فرد معتمد نظارت در اداره اتاق اصناف همراهی و همکاری داشته باشند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1001

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.