تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
10

رئیس چندین دوره حتی بازرس هم رای نیاورد: نشانه های بلوغ فکری در اصناف

  • کد خبر : 1210
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
رئیس چندین دوره حتی بازرس هم رای نیاورد: نشانه های  بلوغ فکری در اصناف

درپی برگزاری انتخابات اتحادیه ای در کرج رئیس چندین دوره اتحادیه که به عنوان بازرس ثبت نام کرده بود مورد اعتماد اعضا قرار نگرفت ورای نیاورد. آنچه که طی ماه اخیر در اصناف در زمان انتخابات اتحادیه شاهد هستیم نشان ههای جدید از بلوغ فکری اعضای اتحادیه های صنفی است که با رای دادن به […]

درپی برگزاری انتخابات اتحادیه ای در کرج رئیس چندین دوره اتحادیه که به عنوان بازرس ثبت نام کرده بود مورد اعتماد اعضا قرار نگرفت ورای نیاورد.
آنچه که طی ماه اخیر در اصناف در زمان انتخابات اتحادیه شاهد هستیم نشان ههای جدید از بلوغ فکری اعضای اتحادیه های صنفی است که با رای دادن به افراد جدید وبا تحصیلات عالیه نشان می دهند که خواستار ارتقا جایگاه اصناف هستند.
در گذشته روسای اتحادیه های صنفی در رقابت با دیگر افراد ازپیش برنده بودند اما با اجرای تبصره یک ماده ۲۲ قانون نظام صنفی در کشور وبرگزار انتخابات بیش از هزار اتحادیه رای گرفتن از اعضا برای روسای دایمی چنان سخت شده است که روسای اتحادیه های صنفی که از اتحادیه به اتحادیه دیگر می روند ویا به عنوان بازرس اتحادیه داوطلب می شوند هم مورد اعتماد مردم قرار نمی گیرند زیرا مردم به تغییرات کامل رای می دهند.
در کرج رئییس چندین دوره یک اتحادیه به عنوان بازرس دواطلب شد اما نتوانست اعتماد اعضا راجلب کند ورای نیاورد. این موضوع نشان می دهد که رفتار اجتماعی اصناف هم تغییر کرده است وخواستار حضور افراد تحصلکرده و با تجربه ای جدید هستند تا فرصت خدمت را برای اعضا داشته باشند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1210

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.