تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
6

در خواست تمدیدثبت نام از داوطلبان عضویت درهیات رئیسه اتاق اصناف در کشور

  • کد خبر : 1166
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۵۴
در خواست تمدیدثبت نام از داوطلبان عضویت درهیات رئیسه اتاق اصناف در کشور

ثبت نام از داوطلبان عضویت در سومین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف در کشور به دلیل تقاضای بسیاری افرادی برای ثبت نام با تمدید مواجه خواهد شد؟ براساس گزارش خبرنگار مالی چی پرس تاکنون بیش از ۲۵۰ شهر درکشور فراخوان ثبت نام داوطلبان عضویت در سومین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف در کشور را در […]

ثبت نام از داوطلبان عضویت در سومین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف در کشور به دلیل تقاضای بسیاری افرادی برای ثبت نام با تمدید مواجه خواهد شد؟
براساس گزارش خبرنگار مالی چی پرس تاکنون بیش از ۲۵۰ شهر درکشور فراخوان ثبت نام داوطلبان عضویت در سومین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف در کشور را در سامانه ساران ثبت کردند و به نظرمی رسد کمتر از ۱۰۰ شهر دیگر باقی مانده است تا فراخوان کامل شود.
در شهرهای که فراخوان داده شهر اکرثیت قریب به اتفاق تعداد داوطللبان به حد نصاب قانونی هم رسید. دربرخی شهرها که پیش بینی می شد اصلا ثبت نامی انجام نگردد وروسای اتاق اصناف این شهرها تمام تلاش را کردند تا کسی ثبت نام نکند افراد داوطلب به خاطر اصناف شهرشان بعد از جلسه با رئیس اتاق اصناف با حضور در سازمان صمت ویا مراجعه به سامانه ثبت نام کردند.
در حال حاضر با توجه به برگزار ی انتخابات صدها اتحادیه طی هفته جاری تمدید ثبت نام داوطلبان عضویت در سومین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف در کشور ضروری است که انتظار می رود دبیرخانه هیات عالی نظارت بنا به خواست متقاضیان در شهرهای مختلف کشور نسبت به تمدید ثبت نام نظر مثبت را اعلام نماید.
گفتنی است که علی رغم تلاش های گسترده دور سوم انتخابات داوطلبان عضویت در سومین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف در کشور با اجرای کامل ماده ۳۵ قانون نظام صنفی روز ۲۸ شهریورماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1166

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.