تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
3

تصمیم های مهم برای بازار تهران

  • کد خبر : 3393
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
تصمیم های مهم برای بازار تهران

پایگاه خبری اخبارصنفی – سومین جلسه کارگروه ایمنی و بررسی وضعیت بازار تهران برگزار تصمیم های مهمی مصوب شد،. با دستور رحیم گلزاده معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ سومین جلسه کارگروه ایمنی و بررسی وضعیت بازار تهران،صبح دیروز با حضورجناب یزدی مهر مدیرکل بحران استاداری تهران، حاج احمد کریمی دبیرکل جامعه انجمن […]

پایگاه خبری اخبارصنفی – سومین جلسه کارگروه ایمنی و بررسی وضعیت بازار تهران برگزار تصمیم های مهمی مصوب شد،.

با دستور رحیم گلزاده معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ سومین جلسه کارگروه ایمنی و بررسی وضعیت بازار تهران،صبح دیروز با حضورجناب یزدی مهر مدیرکل بحران استاداری تهران، حاج احمد کریمی دبیرکل جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار، مهندس محمدی انارکی شهردار منطقه ۱۲شهر تهران، سرهنگ موسوی پور جانشین راهور تهران بزرگ، وماینده قرارگاه ثارالله، علی حیدری مسول کارگروه امنیتی بازار تهران و مدیرعامل شرکت فاضلاب شهر تهران، مدیرعامل شرکت مهاب قدس و بهزاد یعقوبی عضو جوان هیات امنای بازار ودبیر کا گروه ایمنی بازارتهرون ودیگر مسئولین مربوطه در منطقه در محل دادسرای ناحیه ۱۲ برگزار شد.

در این جلسه به دو موضوع، (بساط گستران،ورود موتور سیکلت )و (چاه های جذبی و طریقه اجرای سپتیک شهری)در بازار پرداخته شد و سه موضوع به تصویب حاضرین رسید:

۱.مقرر گردید راهور تهران با هماهنگی معاونت ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ شهر تهران کارگروه متشرک تشکیل دهد و تابلوهای توقف موتور سیکلت ممنوع در محور خیابان ۱۵خرداد هر چه سریعتر نصب شود تا بعداز اطلاع رسانی از این اقدام، موتور سیکلت‌هایی که محلی برای پارک در این محور را ندارند اجازه ورود به انها داده نشودو در صورت توقف و پارک در محور توسط کفی به پارکینگ انتقال داده شوند. به استثنا پیک‌ها، که توسط اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و انجمن اسلامی بازار به معاونت ترافیک برای صدور مجوز مربوطه باید معرفی شوند.تا برای آنها مجوز تردد صادر شود و طبق مصوبه ۳۹ شورای عالی ترافیک تهران، تنها افرادی مجاز به ورود با خودرو و موتور سیکلت به محدوده بازار هستند که علاوه بر معرفی نامه پارکینگ نیز داشته باشند.
مقرر شد این موضوع ظرف مدت یک هفته تعیین و تکلیف شود.
۲.شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران باید هر چه سریعتر نهایت ظرف مدت یکماه طرح تعیین و تکلیف و ساماندهی بساط گستران بازار را تهیه و به کارگروه ارائه نماید و در این فاصله نیز شهرداری منطقه ۱۲ شهر تهران با همکاری شرکت شهربان، نسبت به استمرار این طرح همت گمارد

۳.شرکت مهاب قدس به عنوان مجری پروژه چاه‌های جذبی بازار تهران گزارشی از روند این پروژه ارائه کرد. مطالعات این مجموعه از اردیبهشت سال جاری آغآز شده و حداقل هشت ماه دیگر زمان لازم است تا امکان سنجی و برداشت‌های این سازمان به پایان برسد. مقرر شد تا آبان ماه سال جاری این شرکت، نقشه‌ها را بررسی کرده و گزارشی جامع از روند و زمان بندی دقیق جهت برداشت و اجرا به کارگروه ارائه کند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3393

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.