تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
3
بازگشت به عقب سریع اتاق اصناف ایران

بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران شد

  • کد خبر : 3076
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران شد

پایگاه خبری اخبار صنفی‌ / در سریع ترین بازگشت به عقب در تاریخ اصناف کشور با تصویب جمع هماهنگ در هیات رئیسه بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران شد این موضوع از چند زاویه دارای اهمیت ویژه ای است. اول اینکه محمود بنانژاد عضو هیات رئیسه و خزانه دار اسبق اتاق اصناف ایران بود که چهار […]

پایگاه خبری اخبار صنفی‌ / در سریع ترین بازگشت به عقب در تاریخ اصناف کشور با تصویب جمع هماهنگ در هیات رئیسه بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران شد

این موضوع از چند زاویه دارای اهمیت ویژه ای است.

اول اینکه محمود بنانژاد عضو هیات رئیسه و خزانه دار اسبق اتاق اصناف ایران بود که چهار سال بدون داشتن اعتبار نامه قانونی عضو هیات رئیسه بود و حسین طاهرمحمدی در آن زمان جزو مخالفین گروه ایشان حملات سنگین و مکاتبات گسترده ای مبنی بر اقدامات خلاف قانون به کل کشور منعکس می‌کرد.

دوم همزمان با بنانژاد فرد مشهدی دیگری که در دوره وی مدیر امور مالی بود و همزمان در مسئولیت مالی در یکی از اپراتورهای کشور مشغول به کار می باشد را مجدد به جمع هزینه کنندگان در آمد اتاق اصناف ایران اضافه کرد.

سوم اینکه در آمد ۱۸۰ میلیارد ریالی اتاق اصناف ایران از سامانه نوین اصناف که حاصل فقط ارجاع نامه ها از اتحادیه های شهرستان ها به دبیرخانه هیات عالی نظارت است، هرفردی را برای استفاده از روزهای پولداری اصناف به ساختمان پنج طبقه خیابان گلریز می آورد.

چهارم حداقل پنج عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران نیاز دارند تا از تجربه و نحوه تعامل بنانژاد با برخی دستگاه‌ها در راستای استمرار ماندن روی صندلی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران استفاده کنند.

نکته جالب و مهم تاکیدی اینکه حسین طاهر محمدی در دوران حضور مدیر امور مالی که الان منصوب می کند و بنانژاد که دبیرکل می شود، شخص طاهرمحمدی انتقادات زیاد و تندی به عملکرد این دو بزرگوار آن زمان داشت و چه شد امروز به عنوان اعضای کادر قرار گرفتند. کدام یک از اینها واقعی است. انتقادات گذشته یا احکام همکاری امروز؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3076

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.