تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
4
اتفاق جالب در انتخابات اتحادیه مخابرات

کمبود یا ضعف بهانه نشست با عضو‌ گروه رقیب انتخاباتی؛ برندگانی که خودرا برتراز اعضا می بینند

  • کد خبر : 1059
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
کمبود یا ضعف بهانه نشست با عضو‌ گروه رقیب انتخاباتی؛ برندگانی که خودرا برتراز اعضا می بینند
انتخابات اتحادیه مخابرات تهران با حضور رئیس سابق اتحادیه صوت وتصویر که آرشیو رسانه های گروهی در دهه اخیر نشانگر چالش ها ومصاحبه های تند علیه اعضای اتحادیه مخابرات است به یک معما برای کل اصناف کشور تبدیل شده است. اصناف ومسئولان منتظرند ببیند اعضای صنف مخابرات آیا بعد ازسالها به استقلال اتحادیه رای می دهند یا اینکه با رای به رئیس سابق اتحادیه صوت وتصویر در اتحادیه مخابرات چالش های جدید را در اتحادیه مخابرات برای خودشان ایجاد می کنند؟

اعضای گروه هیات منتخبین هیات امنا؟!!!اتحادیه مخابرات درآستانه برگزاری انتخابات از عضو گروه رقیب درجلسه کمیسیون ضرابب مالیاتی صنف دعوت و با او مشورت کردند. اگر این طوری است پس تاالان هیات میدره اتحادیه مخابرات ونماینده مالیاتی اصناف برای اصناف چکار می کردند؟

گروهی که اعضای هیات مدیره فعلی اتحادیه مخابرات به سرگروهی رییس سابق اتحادیه صوت وتصویر با بازی کلمات خودشان را برتر از همه وبرنده زودهنگام انتخابات می دانند برای نشست کميته بررسی ضرايب مالياتی (اینتاکد) اتحاديه های صنفی در اتاق اصناف تهران برگزار شد از عضو گروه رقیب برای اطهارنظر درخصوص ضرایب مالیاتی مخابرات دعوت کردند. نشست کميته بررسي ضرايب مالياتي(اینتاکد) اتحاديه هاي صنفي تهران به رياست ابراهيم درستي نايب رئيس اول اتاق اصناف تهران و نماينده اصناف در سازمان امور مالياتي ورییس سابق اتحادیه صوت وتصویر و با حضور اعضاء آقايان حميدرضا رستگار رئيس کميسيون بيمه و ماليات، محمدرضا جعفريان مشاور مالياتي، اميرحسين نجار شريفي و مرتضي جعفري برگزارشد.
دراین جلسه باوجوداینکه ازعصو‌گروه رقیب دعوت کرده و درتصویرهم موجود است دریک اقدام هماهنگ با روابط عمومی اتاق اصناف نام فقط یک نفر را قید نکردند.
اینکه اعضای گروهی که خود را برتر و برنده و منتخب مردم در قبل از رای گیری القا می کنند حرفها برای گفتن دارد . اضعای هیات میدره مخابرات را مردم انتخاب کردند تا مسایل مالیاتی صنف را مرتقع کنند انها باید همراه نمیانده مالیاتی اتاق اصناف تهران که الان برای ریاست اتحادیه مخابرات داوطلب است سالها قبل این مشکلات را رفع می کردند ولی چون نتوانستند مشکلات مالیاتی را کاهش دهند حالا باشعر های تکراری می خواهند از مردم رای بگیرند. پیگیری و اصلاح ضرایب مالیاتی وظیفه هیات مدیره مستقربود که انجام‌نداد اما حالا درتیم انتخاباتی رئیس سابق اتحادیه صوت وتصویر می خواهند عضوهیات میدره ای شوند که فقط همین یک نمونه نشست نشان می دهد که انها موفق نبودند ونمی توانند برای مالیات صنف مخابرات کاری بکنند پس چگونه خودشان را منتخب هیات موسس وهیات امنا معرفیکردند؟
حال سوال جمع زیادی از اصناف کشور این است آیا اعضای گروهی که خودشان را هیات موسس وهیات امنای اتحادیه مخابرات معرفی کردند با رای اعای صنف مخابرات که درگیری رسانه ای روسای اتحادیه های صنف مخابرات و اقای باراهیم درستی رئیس سابق اتحادیه صوت وتصویر درکشور معروف است با رای اعضای اتحادیه مخابرات برگزیده می شوند؟آیا اعای مخابرات که بیشترشان ازرسته موبایل هستند رای به پیروزی رئیس سابق اتحادیه صوت وتصویر در اتحادیه مخابرات می دهند ؟
انتخابات اتحادیه صوت وتصویر تهران روز ۱۱مردادماه برگزارشد ورمانی رئیس جدید اتحادیه صوت وتصویر است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.