تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
7
نقدی بر پیام تبریک رییس جدید اتاق اصناف ایران

چرا نامی از قانون نظام صنفی نبردید؟

  • کد خبر : 2539
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
چرا نامی  از قانون نظام صنفی  نبردید؟

رییس واعضای هیأت رییسه اتاق اصناف ایران برمسند قدرت نشستند و در اولین گام رییس جدید اتاق اصناف کشور پیامی منتشرکرد که در آن نامی از قانون نظام صنفی نبردند. چرا؟! شروع به کار هیات رییسه دور هشتم اتاق اصناف ایران است وله خوبی می دانیم دیکته نانوشته غلط گیری آن اقدامی ناپسند است. کاملا […]

رییس واعضای هیأت رییسه اتاق اصناف ایران برمسند قدرت نشستند و در اولین گام رییس جدید اتاق اصناف کشور پیامی منتشرکرد که در آن نامی از قانون نظام صنفی نبردند. چرا؟!
شروع به کار هیات رییسه دور هشتم اتاق اصناف ایران است وله خوبی می دانیم دیکته نانوشته غلط گیری آن اقدامی ناپسند است.
کاملا آگاهیم که باید به رییس جدید حداقل برای سه ماه هم شده فرصت داد تا هم خودی نشان دهد و هم فردی که خود را قانومدار و آشنا به قانون نظام صنفی نشان داده است و در اصلاحیه قانون نظام صنفی نقش موثری داشت فرصت داد تا ببینیم کسی که ادعای تبعیت از قانون نظام صنفی و دیگر قوانین جاری کشور داشت حالا وقتی صندلی ریاست اتاق اصناف شمیرانات پایش وسط است چکار می کند.
اصلا نیازی نیست که چندان صبور باشید زیرا ٢٣ مردادماه زمان پایان اعتبارنامه های هیات رییسه اتاق اصناف شمیرانات است و طبق آیین نامه اجرایی انتخابات باید دو ماه قبل از پایان اعتبارنامه هایشان فراخوان برگزاری انتخابات اتاق اصناف شمیرانات در سامانه ساران درج شود. روز ٢٣ خرداد سه شنبه هفته بعد باید این فراخوان منتشر شود. به همین سادگی می توان هفته بعد دید که رییس اتاق اصناف ایران آیا پیگیر برگزاری انتخابات اتاق اصناف خودش می شود؟
نکته ای که در پیام صادره از آقای حسین طاهرمحمدی رییس اتاق اصناف ایران دیده نشد استفاده از کلمه قانون نظام صنفی است. برای نگارنده مطلب که چند بار متن پیام را خوانده است اریک سو با نگاهی به سوابق گذشته ایشان که در خصوص روسای سابق اتاق اصناف ایران چه اقدامی داشت واز سوی دیگر با کیاست و زکاوتی مثال زدنی توانست رای جمع کند این سوال پیش آمده است که چرا از قانون نظام صنفی در پیام یادی نکرده است؟
آیا برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف شمیرانات با یاد نکردن از قانون نظام صنفی ارتباطی دارد یا سهوی بوده است؟
ضمن آرزوی موفقیت برای هیأت رییسه اتاق اصناف ایران امیدواریم برای برگزار نشدن انتخابات اتحادیه واتاق اصناف مرتبط با خودشان پیش قدم شوند و به مردم وجامعه صنفی نشان دهند که برای ماندن بر مسند قدرت به هر روشی متوسل نمی شوند و تابع قانون نظام صنفی هستند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.