تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
3
هیچکس در فراخوان اتاق شمیرانات ثبت نام نکرد

پیش بینی‌ها درست بود؛فراخوانی برای هیچ

  • کد خبر : 2933
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
پیش بینی‌ها درست بود؛فراخوانی برای هیچ

پایگاه خبری اخبار صنفی- بعد از پایان نوبت اول فراخوان انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف شمیرانات حتی یک نفر هم ثبت نام نکرد. وقتی روسای اتحادیه‌های صنفی به سرنوشت اصناف شمال تهران بی اعتنا هستند، بهترین تدبیر چیست؟! به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار صنفی، در پایان نوبت اول فراخوان انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف […]

پایگاه خبری اخبار صنفی- بعد از پایان نوبت اول فراخوان انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف شمیرانات حتی یک نفر هم ثبت نام نکرد. وقتی روسای اتحادیه‌های صنفی به سرنوشت اصناف شمال تهران بی اعتنا هستند، بهترین تدبیر چیست؟!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار صنفی، در پایان نوبت اول فراخوان انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف شمیرانات حتی یک نفر هم ثبت نام نکرد، این در حالی است که هفت نفر در بین روسای اتحادیه‌های صنفی شمیرانات حایز شرایط ثبت نام هستند.

در مواقع سکوت قانون نقش ناظران و دستگاه‌های حاکمیتی چیست؟ آیا نمی توان ۷ نفر را دعوت کرد که در انتخابات ثبت نام کنند؟ آیا نمی توان آیین نامه را اصلاح کرد؟

سوال این است وقتی هفت نفر از ۱۱ نفر رییس اتحادیه های شهر شمیرانات شرایط عضویت در هیات رییسه را دارند ولی نسبت به آینده اصناف بی تفاوت هستند، بهترین تدبیر چیست؟

شاید هفت نفر رییس اتحادیه در شمیرانات در مرحله دوم فراخوان هم ثبت نام نکنند، که البته تاکید می گردد حسین طاهرمحمدی که اعتبارنامه اش به عنوان رییس اتاق اصناف شمیرانات روز ٢٣ مرداد پایان می یابد، هیچ نقشی در این موضوع ندارد.

حسین طاهرمحمدی بالاخره این صندلی را باید تحویل دهد، دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. بهتر است هفت نفر همگی در مرحله دوم فراخوان ثبت نام کنند، در غیر اینصورت شاید اتاق اصناف شمیرانات تحت سپرستی اتاق اصناف تهران یا ادغام شود.

دلایل زیادی وجود دارد که ادغام اتاق اصناف شمیرانات در اتاق اصناف تهران و سپردن پرونده های واحد‌های صنفی به اتحادیه شهر تهران را انجام داد.

مهمترین دلیل همین بی اعتنایی روسای اتحادیه های صنفی شمیرانات به فراخوان انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف شهرشان است و البته دلایل دیگری هم وجود دارد.

سوال دیگر این است که اگر طی یک ماه آینده اتفاقی بیفتد و حسین طاهر محمدی مرد مدعی قانونمداری اصناف، با احترام به قانون کنار برود، شما هفت نفر چکار خواهید کرد؟

آیا متصدیان واحد‌های صنفی شمیرانات به شما رای دادند که با تصمیم گیری شخصی نسبت به آینده اتاق اصناف شهرشان بی تفاوت باشید؟
آیا شما اینگونه ادعای خدمت به اصناف دارید؟

آیا بهترین تدبیر برای روسای اتحادیه های صنفی که نسبت به سرنوشت اتاق اصناف شهرشان بی تفاوت هستند ادغام در اتاق اصناف تهران حذف این قبیل افراد از چرخه مدیریت صنفی نیست؟

راستی بد هم نیست به صورت آزمایشی اصلاحیه ماده ٢١ قانون نظام صنفی که حسین طاهرمحمدی و مشاور عالی هیات رییسه اتاق اصناف ایران با حضور در جلسات کارشناسی امضا و تایید کردند تا اتحادیه‌های صنفی در شهرهای غیر از مراکز استانها حذف شوند، این طرح از همین الان به طور آزمایشی در شهر شمیرانات و از اتحادیه و اتاق اصناف شمیرانات اجرا شود و نتایج حاصله، بررسی کارشناسی شده و در صورت مثبت بودن نتایج به کل کشور تعمیم داده شود. بهتر است سازمان صمت استان تهران روی این پیشنهاد فکر کند؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.