تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
4
استاندار محترم خوزستان و مدیرکل صمت تبعیض در استان و کشور چرا و استناد قانونی چیست ؟

مصونیت برای سمت ریاست اتاق اصناف؟!؛ فراخوان های دلخواه برای زمان خریدن

  • کد خبر : 3201
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
مصونیت برای سمت ریاست اتاق اصناف؟!؛ فراخوان های دلخواه برای زمان خریدن

پایگاه خبری اخبار صنفی- کمیسیون نظارت بر اصناف اهواز طی مصوبه ای دستور فراخوان ثبت نام چندین اتحادیه عقب افتاده وپیش روی اتحادیه های صنفی را صادر کرد اما از انجایی که رییس ونایب رییس اتاق اصناف اهواز عضو کمیسیون نظارت هستند فراخوان اتحادیه های رییس ونواب رییس اتاق اصناف را چشم پوشی کرد. آیا […]

پایگاه خبری اخبار صنفی- کمیسیون نظارت بر اصناف اهواز طی مصوبه ای دستور فراخوان ثبت نام چندین اتحادیه عقب افتاده وپیش روی اتحادیه های صنفی را صادر کرد اما از انجایی که رییس ونایب رییس اتاق اصناف اهواز عضو کمیسیون نظارت هستند فراخوان اتحادیه های رییس ونواب رییس اتاق اصناف را چشم پوشی کرد. آیا خضور رییس و نایب رییس اتاق اصناف اهواز در کمیسیون و هیات رییسه برایشان مصونیت فراهم کرده است؟
به گزارش خبرنگار ما روز گذشته جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف اهواز برگزار شد. در این جلسه مصوب شد تا فراخوان ثبت نام و برگزاری انتخابات هشت اتحادیه که انتخابات انها به تعویق افتاده بود و یا اینکه طبق قانون ۶ماه زمان به پایان مهلت اعتبار نامه اعضای هیات مدیره باقی مانده است در سامانه ساران قرار بگیرد.
هر چند که این اقدام کمیسیون نظارت بر اصناف اهواز وفق قانون بوده است. اما چرا باید از فراخوان ثبت نام رییس و نواب رییس هیات رییسه اتاق اصناف اهواز در کمیسیون چشم پوشی سود در حالی که نزدیک به دو ماه از زمان اعلام فراخوان رییس اتاق اصناف گذشته است چرا کمیسیون نظارت برای روسای اتحادیه ای که مهلت اعتبارنامه آنها بعد از رییس اتاق اصناف اهواز بود دستور ثبت فراخوان را صادر کرد ولی نسبت به اعلام فراخوان ریس اتاق اصناف صرف نظر کرده است؟
آیا عضویت در هیات رییسه اتاق اصناف ایران و ریاست اتاق و نواب رییسی اتاق اصناف اهواز مصونیت برایشان فراهم کرده است؟ آیا از برکات عضویت در هیات رییسه ماندن بر صندلی ریاست اتحادیه بعد از پایان مهلت اعتبارنامه است که خیلی ها تلاش کردند به آن برسند وحالا از خوان کمیسیون نظارت بهره می برند؟
اینک هر استانی در هیات رییسه اتاق اصناف ایران وکمیسیون های اتاق اصناف ایران نماینده دارد به همین دلیل بخواهد با مسکوت گذاشتن قانون، انتخابات اتحادیه را به هردلیلی برگزار نکند ویا با تاخیر برگزار کند تبعیض آشکار بین اصناف در کشوراست و به نظر می رسد ضرورت دارد استاندار استان مربوطه و حراست وزارت صمت و دیگر نهادهای نظارتی علت یابی کنند که پشت پرده ای تبعیض ها چیست؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3201

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.