تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
5

مجوز كسب و كارهای بدون ضابطه، مشكل ساز می شود

  • کد خبر : 3864
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
مجوز كسب و كارهای بدون ضابطه، مشكل ساز می شود

ابوالفضل رجب زاده عضو سابق هیات رئیسه اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه خشكشویی و لباسشویی با حضور در برنامه كنكاش اظهار داشت: با راه اندازی سامانه كسب و كار دیگر مراجعه به اتحادیه ها ضروری نیست و متقاضیان تنها با ارائه ۳مدرك می توانند برای كسب و كار مجوز بگیرند. رجب زاده افزود: متاسفانه […]

ابوالفضل رجب زاده عضو سابق هیات رئیسه اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه خشكشویی و لباسشویی با حضور در برنامه كنكاش اظهار داشت: با راه اندازی سامانه كسب و كار دیگر مراجعه به اتحادیه ها ضروری نیست و متقاضیان تنها با ارائه ۳مدرك می توانند برای كسب و كار مجوز بگیرند.

رجب زاده افزود: متاسفانه در زمان راه اندازی سامانه گزارشی از اصناف و اتحادیه گرفته نشد به همین دلیل امروز مشكلات بسیاری در این سامانه آشكار شده است.

وی با اشاره به اینكه هر اتحادیه ویژگی و مسایل مربوط به خود را دارد گفت: برای مجوز كسب واحد خشكشویی كه جزء خدمات فنی محسوب می شود متقاضی باید ضمن تخصص كار، شرایط محیط و كار با تجهیزات و استانداردها را هم بداند؛ در حالیكه بطور مثال در این سامانه دقتی در متراژ محل كسب نشده است.

رجب زاده با تاكید بر لزوم فضای حداقل ۶متری برای دیگ بخار برای گرفتن استانداردهای لازم كار در خشكشویی بیان داشت: دادن مجوز به متقاضی بدون درنظر گرفتن شرایط لازم و ضروری اجحاف در حق همه مردم و افزایش شكایات و مشكلات است.

وی تصریح كرد: اتحادیه خشكشویی با حدود ۷۰ سال تجربه، نیازمند آن است كه افراد در زمان راه اندازی چنین سامانه ای از تجارب اعضاء آن بهره ببرند تا از بروز مسایلی كه به زودی اتفاق خواهد افتاد جلوگیری می شد.

وی اظهار امیدواری كرد تا اتحادیه و پیرو آن مسولان مربوطه هر چه زودتر مسایل و مشكلات سامانه را برای تسهیل در كسب و كار و جلوگیری از مشكلات و خطاهای مربوط به مجوز هر صنف حل كنند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3864

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.