تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
3
رئیس اتاق اصناف ایران:

قنادان کشور با علم روز پیش می روند/ نقش موفق بانوان در صنعت کیک و قنادی

  • کد خبر : 2407
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
قنادان کشور با علم روز پیش می روند/ نقش موفق بانوان در صنعت کیک و قنادی

اخبار صنفی – رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در حال حاضر صنعت کیک و قنادی کشور با علم روز پیش می روند و حرفی برای گفتن در مجامع بین المللی دنیا دارند و در این عرصه بانوان موفق، مسیر تازه ای را در این صنعت ایجاد کرده اند. قاسم نوده فراهانی با حضور در مراسم […]

اخبار صنفی – رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در حال حاضر صنعت کیک و قنادی کشور با علم روز پیش می روند و حرفی برای گفتن در مجامع بین المللی دنیا دارند و در این عرصه بانوان موفق، مسیر تازه ای را در این صنعت ایجاد کرده اند.

قاسم نوده فراهانی با حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه و مسابقات کیک های تجسمی ایران که با حضور علی توسطی رئیس اتاق اصناف تهران، علی بهره مند رئیس اتحادیه قنادان تهران و تولیدکنندگان برتر صنعت شیرنی و قنادی کشور برگزار شده بود، اظهار کرد: صنعت قنادی کشور در سالهای اخیر گام های موفقیت را طی کرده و در مجامع بین المللی حضور موثر داشته است و برگزاری این نمایشگاه ها می تواند به ایجاد انگیزه بیشتر در بین هنرمندان این عرصه کمک کند.
رئیس اتاق اصناف ایران با اظهار خرسندی از تلاش های موثر بانوان در عرصه صنعت کیک پزی کشور تصریح کرد: در نمایشگاه امسال شاهد حضور پررنگ بانوان هستیم که با انگیزه و توان بالا در این نمایشگاه حضور یافتند و این باعث افتخار است که زمینه ایجاد اشتغال برای بانوان توانمند در حوزه اصناف ایجاد شده است.
فراهانی اظهار کرد: شاهد تنوع بالا و کیفیت برتر قنادان ایرانی در این نمایشگاه هستیم و فضای رقابتی خوبی برای فعالان این صنف ایجاد شده است که قابل تحسین است و همه اینها حاصل تلاش های زیاد اتحادیه قنادان بوده است و امیدوار هستیم هر سال به نسبت سال های گذشته شرایط بهتری برای رقابت ایجاد شود.
در ادامه علی بهره مند رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان تهران گفت: نمایشگاه و پنجمین دوره مسابقات کیک های تجسمی ایران از ۲ تا ۵ خرداد در برج میلاد برگزار می شود، که هر ساله از طرف صنف قنادهای تهران اجرا می شود و امسال نیز گسترده تر از سال های قبل در برج میلاد در حال برگزاریست.
وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه و مسابقات، استعدادیابی است. ضمن اینکه افراد با استعداد و علاقمندان به هنر شیرینی پزی نیز مسیر آسان تر و کوتاه تری برای رسیدن به قنادی ها و یافتن شغل مورد علاقه خود طی می‌کنند.
رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران گفت: در این نمایشگاه آخرین دستاوردها در بخش ماشین آلات و مواد اولیه به نمایش گذاشته شده است.
بهره ‎مند افزود: امیدواریم همکاران و مردم عزیزمان از نمایشگاه بازدید موثری داشته باشند و برپایی آن به رشد اشتغالزایی در کنار رشد کیفیت تولید محصولات کیک و شیرینی کمک کند.
بهره مند خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از تاریخ دوم تا پنجم خرداد ماه دایر است و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد و رایگان می باشد و همچنین ساعت کار نمایشگاه از ۹ صبح شروع شده و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.