تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
4

فرصتی استثنایی برای اعضای اتحادیه کشوری فروشندگان و تولیدکنندگان گازهای طبی و صنعتی

  • کد خبر : 2981
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
فرصتی استثنایی برای اعضای اتحادیه کشوری فروشندگان و تولیدکنندگان گازهای طبی و صنعتی

پایگاه خبری اخبار صنفی- انتخابات اتحادیه کشوری فروشندگان و تولیدکنندگان گازهای طبی و صنعتی فردا در حالی برگزار می شود که انتظار می رود اعضای اتحادیه در سراسر کشور انتخابی مسوولانه داشته باشند. بعد از هفت سال دومین دوره انتخابات اتحادیه کشوری فروشندگان و تولیدکنندگان گازهای طبی و صنعتی فرصت استثنایی را برای اعضای اتحادیه […]

پایگاه خبری اخبار صنفی- انتخابات اتحادیه کشوری فروشندگان و تولیدکنندگان گازهای طبی و صنعتی فردا در حالی برگزار می شود که انتظار می رود اعضای اتحادیه در سراسر کشور انتخابی مسوولانه داشته باشند.
بعد از هفت سال دومین دوره انتخابات اتحادیه کشوری فروشندگان و تولیدکنندگان گازهای طبی و صنعتی فرصت استثنایی را برای اعضای اتحادیه فراهم کرده است تا از اتفاقات اتحادیه های کشوری دیگر واتحادیه های صنفی در کشور درس بگیرند و افرادی را انتخاب کنند که دارای ارتباطات و تعامل سازنده با دولت و مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه داشته باشند
اعضای هیات مدیره با بهترین انتخاب می توانند برای برون رفت ازمشکلات گام بردارند.
لازم است این نکته مهم را تاکید کنیم که بسیاری از انجمن ها و اتحادیه های صنفی در کشور همه جوره تلاش می‌کنند تا اتحادیه کشوری داشته باشند پس مشارکت در پای صندوقهای رای در مراکز استانها بسیار مهم و حیاتی است.
نکته لازم اینکه از اتحادیه های صنفی درس بگیریم وله افرادی همچون آقایان زین العابدین احمدی و محمود احمدی و امین جواهری و داود شمس آذر و محمد آریان امین و پیکان کلانتری و حمید دوانی رای می دهند که از سرمایه های اصناف کشور هستند.
افرادی نام برده شد جوانی و سلامتی خودشان را برای تشکیل اتحادیه کشوری گذاشتند و حالا در کوران پختگی آماده خدمتگذاری حرفه ای به اعضای صنف هستند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2981

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.