تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
3
عليرضا نيک آیين:

عرضه روغن موتور به بازار قطره چکانی شد/ افزايش ۳۵ درصدی قيمت ها

  • کد خبر : 902
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
عرضه روغن موتور به بازار قطره چکانی شد/ افزايش ۳۵ درصدی قيمت ها

رئيس اتحاديه تعميرکاران خودروي تهران اعلام کرد: عرضه قطره چکاني روغن موتور توسط کارخانجات در بازار موجب افزايش ۳۵ درصدي قيمت ها شده است. عليرضا نيک آيين با انتقاد از عرضه قطره چکاني روغن موتور در بازار، گفت: کارخانجات به دليل آنکه نتوانسته اند مجور افزايش قيمت ها را دريافت کنند نياز بازار را تامين […]

رئيس اتحاديه تعميرکاران خودروي تهران اعلام کرد: عرضه قطره چکاني روغن موتور توسط کارخانجات در بازار موجب افزايش ۳۵ درصدي قيمت ها شده است.
عليرضا نيک آيين با انتقاد از عرضه قطره چکاني روغن موتور در بازار، گفت: کارخانجات به دليل آنکه نتوانسته اند مجور افزايش قيمت ها را دريافت کنند نياز بازار را تامين نکرده همين موضوع باعث افزايش ۳۵ درصدي قيمت روغن موتور شده است.
وي با اعلام اينکه نکته قابل توجه اينجاست کارخانجات فروش اجباري کالاها را در کنار روغن موتور به مصرف کننده اعلام مي کنند، افزود: به عنوان نمونه درصورت خريد روغن موتور بايد يک ضديخ يا واسکازين نيز خريداري شود.
رئيس اتحاديه تعميرکاران خودروي تهران با اشاره به اينکه فروش اجباري کالا ممنوع است و نبايد از سوي واحدهاي توليدي صورت گيرد، گفت: با کمبود عرضه روغن در بازار سوء‎استفاده کنندگان روغن هاي تقلبي را به وفور در بازار عرضه کرده و آنها را با قيمت هاي ارزان به فروش مي رسانند. استفاده از روغن هاي تقلبي و فاقد استاندارد آسيب هاي جدي را به خودروها وارد مي کند که مصرف کننده به دليل ارزان بودن آنها ترجيح به خريد اين کالاها دارد.
نيک آيين اضافه کرد: درحال حاضر بازار با روغن هاي تقلبي و فاقد استاندارد اشباع شده، از آن طرف توليدکننده نيز تمايلي به عرضه کافي ندارد. همين موضوع عاملي شده تا بازار به هم ريخته و هيچ مديريتي در آن اعمال نگردد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=902

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.