تاریخ : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 20 October , 2024
6
سخنی از نوع دیگر با اصناف وبازاریان

عبور اصناف وبازاریان از خط پایان

  • کد خبر : 4239
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
عبور اصناف وبازاریان از خط پایان

اخبار صنفی، انتخابات روز جمعه را به جرات می‌توان سرنوشت ساز ترین انتخابات برای اصناف و بازاریان کشور دانست که از سوی اصناف وبازاریان تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر رقم می خورد. اگر می خواهید دلیل این ادعا و عمق اتفاق مثبت یا منفی که برای اصناف رقم می خورد را پی ببرید حتما […]

اخبار صنفی، انتخابات روز جمعه را به جرات می‌توان سرنوشت ساز ترین انتخابات برای اصناف و بازاریان کشور دانست که از سوی اصناف وبازاریان تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر رقم می خورد.
اگر می خواهید دلیل این ادعا و عمق اتفاق مثبت یا منفی که برای اصناف رقم می خورد را پی ببرید حتما این یادداشت را به طور کامل بخوانید بعد تصمیم بگیرید.
شورای محترم نگهبان با تایید صلاحیت چند نفر از اصناف وبازاریان تهران که مهمترین فرد میان آنها مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران است فرصت استثنایی را به اصناف داده است تا حداقل یک نماینده رسمی صنفی در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.
اصناف وبازاریان کشور و مدیران اتحادیه های صنفی ایران اسلامی همیشه مدعی بودند که در مجلس شورای اسلامی نماینده صنفی ندارند در نتیجه افرادی که صنفی نیستند در مجلس شورای اسلامی برای آنها تصمیم سازی می کنند در حالی که شناختی از مشکلات کف بازار ندارند.
خوب حرفشان تا روز جمعه ۱۱ اسفند برای مردم و مسئولان قابل قبول است اما بعد از روز جمعه…
اگر اصناف و بازاریان تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر می خواهند حرف و نقد و سخن اصناف ایران تا سالها روح آنها را اذیت نکند بهترین تصمیم را برای اصناف ایران
باید بگیرند تا آینده اصناف را تحت شعاع قرار نگیرد.
اگر اصناف و بازاریان تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر با.
حضور حداکثری پای صندوق های رای آمده، با احترام به تمام کاندیداها به دکتر صفایی رئیس اتاق اصناف ایران به عنوان نماینده اصناف ایران رای بدهند واو با رای حداکثری به مجلس شورای اسلامی راه یابد به طور قطع ویقین اثرات حضورش در مجلس شورای اسلامی به عنوان کسی که حق رای همانند سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارد در تمام کمیسیون های مجلس شورای اسلامی و دولت که بخواهند برای اصناف تصمیم سازی کنند کاملا ملموس وموثر است زیرا نماینده سه میلیون واحد صنفی حدود ۳۵ میلیون خانوار صنفی خواهد بود.
خوب به قدرت رای نماینده اصناف در مجلس شورای اسلامی دقت کنید بعد تصمیم برای آینده خودتان بگیرید.

اگر اصناف و بازاریان تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر تصمیم بگیرند رای ندهند و مثل سایر دوره ها وسالهای گذشته نماینده صنفی در مجلس شورای اسلامی نداشته باشند در واقع دیگر هیچ حرفی برای گفتن ندارند ودیگر نمی توانند ادعا کنند در مجلس شورای اسلامی نماینده نداریم زیرا خودتان نخواستید نماینده صنفی در مجلس شورای اسلامی باشد.
پس دیگر نمی توانید هیچ مسوول دولتی را مقصر قلمداد کنید.
کسی هم به حرف کسی که آینده اش برایش مهم نیست اهمیتی نمی دهد.
پس اصناف وبازاریان برای آینده جیب و کاسبی خود وخانواده هایشان باید تصمیم اقتصادی صنفی بگیرند.
جمعه روز سرنوشت ساز برای اصناف ایران است حتی اگر برخی منتقدان این نکات را قبول نداشته باشند واقعیت آینده اصناف همین است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4239

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.