تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
6
دولت سیزدهم و صنعت تلفن همراه

ضرورت تشکیل اتحادیه تلفن همراه ولوازم جانبی در تهران

  • کد خبر : 1826
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
ضرورت تشکیل اتحادیه تلفن همراه ولوازم جانبی در تهران

تشکیل اتحادیه تلفن همراه و لوازم جانبی در تهران یکی ضروریات بسیارمهم صنفی است که دولت سیزدهم به هرنحوی شده است بهتر است فوری نسبت به راه اندازی آن اقدام کند. با نگاهی به وضعیت صنفی فعالان حوزه تلفن همراه در شهرهای بزرگ وکوچک کشور شاهدیم که اتحادیه مستقل تلفن همراه و لوازم حانبی دارند […]

تشکیل اتحادیه تلفن همراه و لوازم جانبی در تهران یکی ضروریات بسیارمهم صنفی است که دولت سیزدهم به هرنحوی شده است بهتر است فوری نسبت به راه اندازی آن اقدام کند.
با نگاهی به وضعیت صنفی فعالان حوزه تلفن همراه در شهرهای بزرگ وکوچک کشور شاهدیم که اتحادیه مستقل تلفن همراه و لوازم حانبی دارند که به طور تخصصی در این حوزه فعالیت دارند.
اما این موضوع تنها یکی از دلایلی است که تشکیل اتحادیه تلفن همراه و لوازم جانبی در پایتخت را به فوریت ایجاب می کند.
نکته بسیار حساس و مهم دیگر این است که تقریبا بیش از ٨٠ درصد واردکنندگان و عمده فروشان وبزرگان صنف تلفن همراه در تهران ساکن بوده و فعالیت دارند.
بخشی از آنها در قالب انجمن واردکنندگان بخشی در قالب عمده فروشان وبخشی در قالب خرده فروشان که هریک هم دریک اتحادیه عضو هستند.
شاید تصور شود اتحادیه صوت و تصویر و تلفن همراه و لوازم جانبی درحال حاضر چنین ماموریتی دارد اما آنچه که این اتحادیه در خصوص تلفن همراه انجام می دهد گرفتن حق عضویت است ودیگر اینکه بگویند آیفون ١۴ نخرید. که همین دواقدام باعث افزایش قیمت گوشی های دیگر شد.
موضوع مهم دیگر که در خصوص تلفن همراه باید وباید مدنظر تصمیم سازان وتصمیم گیران برای تأسیس این اتحادیه قرارگیرد موضوع خدمات پس از فروش است.
در حال حاضر این موضوع رها شده است و مشتری که گوشی را خریداری کرده نمی داند به کدام اتحادیه وچگونه شکایت کند؟
اگر اتحادیه تلفن همراه و لوازم جانبی در تهران ایجاد شود تمام فعالان این صنف اعم ا واردکنندگان و عمده فروشان و خرده فروشان و مجریان خدمات پس از فروش در کنار خرده فروشان وحتی تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه در کشور در این اتحادیه عضو خواهند شد وله طور تخصصی و حرفه ای صنف را مدیریت می کنند ودر این صورت است که می توان امیدوارشد گوشی های هوشمند هم در کشور تولید شود.
برای ساماندهی صنف موبایل در تهران که به نوعی کل صنعت تلفن همراه کشور است تنها راه چاره تأسیس اتحادیه تلفن همراه و لوازم جانبی تهران است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1826

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.