تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
10
چه کنیم با این همه درد اصناف

صندلی ریاست رفیق مهمتر از قانون در کمیسیون نظارت بر اصناف بندرعباس؟!

  • کد خبر : 1585
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷

رسم دیرینه داشتن هوای رفیق در اتاق اصناف این بارهم در کمیسیون نظارت بر اصناف بندرعباس رعایت شد تا اتحادیه های صنفی دیگر قربانی ماندن رییس اتاق اصناف شوند. اما نقش سازمان صمت هرمزگان ومدیر اصناف در این ماجرا چیست؟ بر اساس مصوبه تاریخ ١١مهرماه ١۴٠١ مقرر بود تا اتحادیه رییس اتاق اصناف بندرعباس با […]

رسم دیرینه داشتن هوای رفیق در اتاق اصناف این بارهم در کمیسیون نظارت بر اصناف بندرعباس رعایت شد تا اتحادیه های صنفی دیگر قربانی ماندن رییس اتاق اصناف شوند. اما نقش سازمان صمت هرمزگان ومدیر اصناف در این ماجرا چیست؟
بر اساس مصوبه تاریخ ١١مهرماه ١۴٠١ مقرر بود تا اتحادیه رییس اتاق اصناف بندرعباس با اتحادیه دیگر ادغام شود تا رییس اتاق اصناف بتواند باردیگر رییس اتحادیه شود.
بعد از درج خبر مربوط به این مصوبه کمیسیون در مالی چی پرس مسوولان کمیسیون نظارت بر اصناف بندرعباس تازه متوجه شدند سرپرست منصوب شده نمی تواند رییس اتاق اصناف باشد به همین دلیل چاره ای اندیشیدند.
کمیسیون نظارت بر اصناف بندرعباس تصمیم گرفت نه تنها موضوع ادغام اتحادیه رییس اتاق اصناف را منتفی کند بلکه تا اطلاع ثانوی انتخابات عقب افتاده اتحادیه رییس اتاق اصناف را هم برگزار نکند تا وی فعلا غیرقانونی رییس اتاق اصناف بماند.
اعتراض دیگر اتحادیه های صنفی
کمیسیون نظارت بر اصناف بندرعباس از روسای شش اتحادیه دیگر این شهر دعوت کرد تا برای ادغام به جلسه کمیسیون بروند اما آنها هم ضمن مخالفت با ادغام در جلسه حاضر نشدند و طی نامه ای اعتراض مکتوب را به اتاق اصناف اعلام کردند. خوب این وسط آیا فکر می کنید رییس اتاق اصناف بندرعباس این نامه اعتراضی را به کمیسیون نظارت داد؟
راستی چرا مدبرامور اصناف و رییس سازمان صمت از طرح ادغام اتحادیه رییس اتاق اصناف بندرعباس منصرف شدند؟ آیا هنوز رفیق بازی به جای اجرای قانون نظام صنفی بر تصمیم گیری ها تاثیر دارد؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1585

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.