تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
4
آیا پشت پرده خبری است؟!

سکوت و گذر از قانون از سوی سیجانی مدیرکل و رییس کمیسیون نظارت بر اصناف استان تهران؟!

  • کد خبر : 2594
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸
سکوت و گذر از قانون از سوی  سیجانی مدیرکل و رییس کمیسیون نظارت بر اصناف استان تهران؟!

اخبار صنفی- اجرای قانون نظام صنفی معیار عملکرد مدیران کل صمت استان ها است . در استان تهران در یک اتفاق قابل توجه دو مورد گذر از قانون نظام صنفی برای یک نفر صورت می گیرد و آقای سیجانی هم نظاره گر است. چرا؟ به گزارش خبرنگار اخبار صنفی اعتبارنامه اتحادیه حسین طاهر محمدی رییس […]

اخبار صنفی- اجرای قانون نظام صنفی معیار عملکرد مدیران کل صمت استان ها است . در استان تهران در یک اتفاق قابل توجه دو مورد گذر از قانون نظام صنفی برای یک نفر صورت می گیرد و آقای سیجانی هم نظاره گر است. چرا؟
به گزارش خبرنگار اخبار صنفی اعتبارنامه اتحادیه حسین طاهر محمدی رییس اتاق اصناف ایران در نیمه اول آبان ١۴٠٢ به پایان می رسد.
وفق آیین نامه اجرایی انتخابات هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی باید در چنین مواقعی شش ماه قبل از پایان اعتبارنامه فراخوان انتخابات اتحادیه منتشر شود.
گویا در این مورد آقای سیجانی مدیرکل صمت استان تهران فقط برای شهر تهران می تواند کمیسیون نظارت بر اصناف را هدایت کند تا انتخابات اتحادیه‌های صنفی مطابق تبصره یک ماده ٢٢ قانون نظام صنفی برگزارشود و در مورد سایر شهرهای استان از جمله شمیرانات نوعی مصونیت وجود دارد.

آقای سیجانی
با شناختی که از شما سراغ داریم این تبعیض آشکار تحت هر شرایطی برای این رسانه بسیار عجیب و باور نکردنی است که چطور اینها را می بینید و از کنارش می گذارید. موضوع چیست آیا پشت پرده دارد؟

آقای سیجانی
موضوع دیگر انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف شمیرانات است که باید سه روز قبل فراخوان آن در سامانه ساران قرار می گرفت که تا این لحظه اصلا نه تنها اقدامات اجرایی تشکیل هیات اجرایی این انتخابات انجام نشد بلکه سکوت جنابعالی و آقای موسوی مدیر صمت شمیرانات بسیار معنی دار است.

آقای سیجانی
باور کنید همه ترفندها و بهانه های که در خصوص عدم اجرایی فراخوان می خواهد مطرح شود را تمام فعالان صنفی ایران اسلامی ، کامل اشراف دارند.
مهمترین نکته اش بازهم برگزارنشدن انتخابات اتحادیه‌های صنفی در مجموعه اتاق اصناف شمیرانات است. اگر شما اشرافیت داشتید و آنگونه که برای شهر تهران پیگیر بودید نیم نگاهی هم به اتاق اصناف شمیرانات داشتید الان راه تمام بهانه ها بسته بود.
این نکته مهم را هم یاد آوری می کنیم حواستان باشد که وقتی چنین شرایطی پیش می آید مدعیان شفاف سازی هرمطلبی که می گویند چون در واقعیت اصلا به آن عمل نشده است افکار عمومی ادعاها را هرگز باور نمی کند.
حالا هم با توجه به اتفاقات مستند و واقعی در اصناف شمیرانات افتاد وسکوت شما را در پی داشت حالا قبل از هر گونه بیان حتی یک جمله اول فراخوان اتاق اصناف و اتحادیه آقای رییس را در سامانه ساران قرارداده وبا جدیت تمام پیگیر اجرای آن باشید و بعد از صدور اعتبارنامه رفتن آقای رییس نزد افکار عمومی بفرمایید که هیچ پشت پرده ای وجود ندارد. در آن صورت افکار عمومی حرف شما را قبول می کند.
آقای سیجانی چرا شهر تهران آری وچرا شمیرانات نه؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2594

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.