تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
3
دعوا سرچی بود؟!

سود ۱۸۰میلیاردی اتاق اصناف ایران از سامانه نوین اصناف

  • کد خبر : 3062
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
سود ۱۸۰میلیاردی اتاق اصناف ایران از سامانه نوین اصناف

پایکاه خبری اخبار صنفی/اتاق اصناف ایران از سامانه نوین اصناف سود ۱۸۰ میلیارد ریالی دریافت کرد. بابت این سود هیات رئیسه اتاق اصناف ایران چه کاری جز ارجاع نامه کرده است؟ بررسی های خبرنگار اخبار صنفی‌ نشان می‌دهد از ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۲تاپایان تیرماه سامانه نوین اصناف مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال به حساب اتاق اصناف […]

پایکاه خبری اخبار صنفی/اتاق اصناف ایران از سامانه نوین اصناف سود ۱۸۰ میلیارد ریالی دریافت کرد. بابت این سود هیات رئیسه اتاق اصناف ایران چه کاری جز ارجاع نامه کرده است؟
بررسی های خبرنگار اخبار صنفی‌ نشان می‌دهد از ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۲تاپایان تیرماه سامانه نوین اصناف مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال به حساب اتاق اصناف ایران واریز کرد.
اتاق اصناف ایران بهره بردار سامانه نوین اصناف است وطبق قرار داد باید هزینه های تعیین شده را بپردازد.
نکته ای که وجود دارد این است که تا به الان علاوه بر دو تا سه دوازدهم بودجه ای که اتاق اصناف ایران از پارلمان اصناف ایران در یافت کرد که رقمی معادل ۷۰۰میبیارد ریال می باشد با این مبلغ جدیدی که به حساب اتاق واریز شد اتاق اصناف ایران دارای درآمد مالی هنگفتی شده است.
راستی اتاق اصناف ایران جز اینکه نامه های رسیده را به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور فرستاد کدام کار مفیدی کرد که ۱۸۰ میلیارد ریال درآمد کسب کرد؟
سوال دیکر از رئیس اتاق اصناف ایران این است اکر نگران بودجه اتحادیه های صنفی هستید چرا از در آمد حاصل از سامانه نوین اصناف اتحادیه ضعیف در نقاط مختلف کشور را تقویت نمی کنید؟
بازهم خبرهای در حال وقوع است که طی روزهای آینده از اتاق اصناف ایران خواهیم نوشت که این بودجه درآمد چکونه دارد هزینه می شود.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3062

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.