تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
8

سایت زرکوین مسدود شد

  • کد خبر : 2790
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
سایت زرکوین مسدود شد

سایت شبکه هرمی زر کوین به دستور مقام قضایی از دسترس خارج گردید پس از دستگیری یکی از متهمان اصلی شبکه‌سازی و جذب سرمایه در مجموعه زرکوین، نوبت به از دسترس خارج شدن سایت این مجموعه به دستور مقام قضایی رسید. به گزارش اخبار صنفی و به نقل از ایران هشدار، زر کوین در قالب […]

سایت شبکه هرمی زر کوین به دستور مقام قضایی از دسترس خارج گردید
پس از دستگیری یکی از متهمان اصلی شبکه‌سازی و جذب سرمایه در مجموعه زرکوین، نوبت به از دسترس خارج شدن سایت این مجموعه به دستور مقام قضایی رسید.
به گزارش اخبار صنفی و به نقل از ایران هشدار، زر کوین در قالب انتشار «اوراق گام» و فروش «زرکوین» اقدام به جذب سرمایه از کاربران با وعده پرداخت پرداخت سود ماهانه ۳ الی ۷ درصد نموده بود. فروش شبکه‌ای و مجموعه‌سازی هرمی از روش‌های اصلی درآمدزایی توسط این شرکت بوده است. از دیگر مانورهای متقلبانه مجموعه ادعای ارتباط با مجموعه‌های دولتی و حاکمیتی بود.
مجموعه زرکوین به منظور جذب سرمایه و املاک از مردم با سوء استفاده از نام اوراق گام دولتی (گواهی اعتبار مولد) و ادعای اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه اقدام به انتشار اوراق گام با امضاء و مهر مجموعه زر با مبالغ کلان می‌نمود.
متهمان اصلی پرونده شبکه زر با انجام اقدامات مقتضی، دستگیر شدند و سایت این مجموعه به اتهام شبکه‌سازی غیرمجاز در حوزه ارزهای دیجیتال از دسترس خارج گردید

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2790

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.