تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
6

دعوت قاسم نوده فراهانی از اصناف برای رای دادن به مجتبی صفایی

  • کد خبر : 4201
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
دعوت قاسم نوده فراهانی از اصناف برای رای دادن به مجتبی صفایی

💠 قاسم نوده فراهانی، پیشکسوت اصناف: سالیانِ سال است که ما منتظر بوده‌ایم نماینده ای از اصناف در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم تا از حقوق اصناف دفاع کند و هم اکنون با نامزدی جناب آقای دکتر مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی،این مهم امکان‌پذیر شده است. شخصی که پروانه […]

💠 قاسم نوده فراهانی، پیشکسوت اصناف:

سالیانِ سال است که ما منتظر بوده‌ایم نماینده ای از اصناف در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم تا از حقوق اصناف دفاع کند و هم اکنون با نامزدی جناب آقای دکتر مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی،این مهم امکان‌پذیر شده است.

شخصی که پروانه کسب دارد و از ابتدایی‎ترین و عام‌ترین مشکلات ایجاد شغل صنفی تا خاص‌ترین و کلان‌ترین مشکلات تشکل‌های صنفی را با گوشت و پوست و استخوان خود احساس کرده است و علی‌رغم جوان بودن، برای بیش از یک دهه در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران بوده است کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلام شده است.

لذا از اصناف و بازاریان تهران دعوت می کنم این فرصت را مغتنم بدانیم و از تجربیات، انگیره و انرژی ایشان بهره ببریم. امروز زمان حمایت از دکتر مجتبی صفایی از سمت بازاریان تهران به نمایندگی از اصناف کل کشور است و به این نحو باید وحدت اصناف را به کل کشور نشان بدهیم تا بعدها از زبان صادق و کلام شجاعانه و اقدامات وحدت‌گرایانه و مصلحانه ایشان در مجلس شورای اسلامی به نفع اقتصاد کشور و رفاه اجتماعی بهره بیشتری ببریم.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4201

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.