تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
7
سکون وچشم پوشی از اتفاقات اتاق اصناف های کشور

خرج از کیسه اتاق اصناف برای حفظ صندلی؛کمیسیون نظارت دقیقا کجایی

  • کد خبر : 1155
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
خرج از کیسه اتاق اصناف برای حفظ صندلی؛کمیسیون نظارت دقیقا کجایی

براساس گزارش خبرنگار مالی چی پرس این روزها تردد روسای اتاق اصناف مراکز استانها و تعداد زیادی از روسای اتاق اصناف به تهران بسیار زیاد شده است. بودجه هزینه تردد وماندن در تهران را از کجا تامین می کنند؟ تماس خبرنگار ما با تعدادی از روسای اتاق اصناف نشانگر آن است که هزینه هایشان را […]

براساس گزارش خبرنگار مالی چی پرس این روزها تردد روسای اتاق اصناف مراکز استانها و تعداد زیادی از روسای اتاق اصناف به تهران بسیار زیاد شده است. بودجه هزینه تردد وماندن در تهران را از کجا تامین می کنند؟
تماس خبرنگار ما با تعدادی از روسای اتاق اصناف نشانگر آن است که هزینه هایشان را از اتاق اصناف تامین می کنند تا به تهران بیایند وپیگیر لغو بخشنامه اجرای نص صریح قانون نظام صنفی شوند تا از این طریق بازهم رییس بمانند.
نکته اینجا شما می خواهید دنبال ریاست ولابی خودتان بیایید تهران تا از رانت های بعدی استفاده کنید چرا متصدیان واحد‌های صنفی شهرستان هزینه های آمدن به تهران شما را باید بدهند؟ کدامیک از شما بزرگواران حتی برای نمونه حاضرشدید در طول سالها ریاست اتحادیه وعضویت در هیات رییسه اتاق هزینه فقط یک نفر از متصدیان واحد صنفی شهرتان به تهران را از محل دارایی اتاق اصناف بپردازید که برای خودتان چنین بودجه هنگفتی را هزینه می کنید؟
مگر خودتان کم ثروت دارید که هزینه جلوگیری از اجرای قانون را از اتاق اصناف می پردازید؟ برای این تخلفات آشکار کدام یک از کمیسیون نظارت درکشور نسبت به همین موضوع آشکار به وظیفه قانونی خودشان عمل کردند؟
چرا کمیسیون های نظارت نسبت به حیف و میل بیت المال دراتاق اصناف ها ساکت هستند؟ سازمان بازرسی کل کشور در چنین مواقعی کجاست؟
دراین خصوص نیازاست بررسی شود در طول هشت سال گذشته اوضاع هزینه کرد بودجه اتاق اصناف در کشور چگونه بوده است.

مشت نمونه خروار است
دوهفته قبل یکی از اتاق های اصناف بودج اتاق اصناف د سال ۱۴۰۱ را به کیمسیون نظارت آورد چند تن از اعضا اعتراض نسبت به نحوه تعیین درآمد و هزینه کردند که تصویب نشد. بعد از جلسه رئیس سازمان صمت استان به یکی از اعضای معترض میگ وید من اعتبارنامه تورا می دهم تا در کمیسیون نظارت بنشینی وباید هرچی من می گویم گوش کنی واعتراضی نکنی.
سپس برای ررسی بودجه در جلسه بعد این فرد وعضو کیمسوین نظارت به جلسه بررسی بودجه دعوت نشد تا در کنار هم شیرینی وچای بنوشند ووبودجه را مصوب کنند. این چنین است که کمیسوین های نظارت انچه اتاق اصناف بخواهد را تایید وتصویب می کنند ودر نهایت این می شود که در دولت وهمه ارگانها طلببکار می شوند که چرا براساس قانون مارا حذف میک نید ماباید تا زنده ایم رئیس بمانیم

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1155

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.