تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
7
مشت خاکی بازشد بدون تبلیغات دروغین

خاکی بودن از ادعا تا عمل؛ کمک بی منت به خلق طلا وجواهر

  • کد خبر : 1019
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
خاکی بودن از ادعا تا عمل؛ کمک بی منت به خلق طلا وجواهر
خدمت بی منت به خلق را همکاران صنف طلا وجواهر تحت هرشرایطی قدردان وهستند وزمانی لذتش بیشتر اشت که بدون هیچ هماهنگی یک نفر از یک داوطلب در جمع به خاطر کمک وهمکاری در رفع مشکلاتش ازته دل تشکر کند.این محبتی بود که خدا به فریدون خاکی داوطلب عضویت وریاست اتحادیه صنف طلاو جواهر درجریان دیدار از موزه آبگینه تهران عطا کرد.

انتخابات مظهر شعاردادن است واینکه اعضای اتحادیه با تجربه وشناختی که از کاندیدا ها دارند باید چگونه متوجه شوند چه کسی اهل همدلی ورفع مشکلات است نکته ای است که خیلی سخت می توان به آن رسید. به همین دلیل دربیشتر مواقع رای دادن در انتخابات اتحادیه های صنفی رفاقتی است. اما اگر خدا بخواهدیک نفررا باتوجه به سرشت وفطرتی که دارد عزیز کند همه کائنات با او همراه می شوند.
فریدون خاکی که در گروه دانش وتجربه مورد حمایت اساتید وبزرگان وپیشکسوتان وجوانان اتحادیه است شاید خودش هم اگر هزاران میلیارد خرج می کرد محبتی که خدا در حقش کرد اصلا امکان نداشت برایش فراهم شود.
اینکه یک عضو فعال صنفی که در مشکلاتش به هردلیلی در گذشته به سراغش رفته است وفریدون خاکی بدون هیچ منتی وهیچ غروری راه حل مشکلش را ارائه می دهد وبعد از گذشت سالها همان کار خوب در این برهه از زمان اززبان یک همکار صنفی در جمع همکاران اتحادیه مطرح شود در حالی که طرفین همدیگر را اصلا نمی شناسند مصداق بارز این شعر است که:
تونیکی مکن ودر دجله انداز
که ایزد دربیابانت دهد باز
فریدون خاکی همانطور که از نامش وصورتش پیداست نان دلش را می خورد ودر اصناف برقراری تعامل با مسئولان اگر با دل و واقعی نباشد فقط یکبار جواب می دهد ودیگر جز مشکلات برای اتحادیه نخواهد داشت.
رئییس اتحادیه برای اتحادیه طلا وجواهر تهران که در سطح کشور باید فعالیت کند باید تعاملات واقعی را بنیان گذاری کند واز تجارب روسای سابق وبزرگان وپیشکسوتان بهره ببرد چون برای حل مشکلات اتحادی هنمی توان دست تنها راهی را رفت هرچند سنگلاخ باشد کارتیمی برنده است.
روی سخن با اضعای اتحادیه طلا وجواهر تهران است. قدر جواهرو گوهری که خدا دراین دور هبه شما ارزانی دشات را بدانید.
شکر نعمت نعمتت افزون کند
کفر، نعمت از کفت بیرون کند.
شما اعضای فهیم وگوهر شناس این در با ارزش را درصدف هیات مدیره اتحادیه با رای بالا قراردهید تا هم شما و همر صنف طلا وجواهر سکه ایران از نعمت خدادادی فریدون خاکی بهره مند شوند.
پای صندوق رای به نیت قرب الی الله رای به نیت خیرخواهی خاکی دهید و از ایزد منان خواستار موفقیت همه مدیران زحمتکش در برطرف کردن مشکلات باشید.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1019

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.