تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
8
از امروز وبا تحویل اعتبارنامه ها

حسین طاهرمحمدی رییس اتاق اصناف ایران

  • کد خبر : 2534
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
حسین طاهرمحمدی رییس اتاق اصناف ایران

حسین طاهرمحمدی بالاخره رییس اتاق اصناف ایران شد و کلید ساختمان پنج طبقه این اتاق را برعهده گرفت. به گزارش خبرنگار اخبار صنفی از امروز تمام مسو‌لیت های اصناف کشور را حسین طاهرمحم ی برعهده گ فت که حداقل در ١٢ سال اخیر با انواع برنامه‌های که نوشت همه هیات رییسه ها روسای اتاق اصناف […]

حسین طاهرمحمدی بالاخره رییس اتاق اصناف ایران شد و کلید ساختمان پنج طبقه این اتاق را برعهده گرفت.
به گزارش خبرنگار اخبار صنفی از امروز تمام مسو‌لیت های اصناف کشور را حسین طاهرمحم ی برعهده گ فت که حداقل در ١٢ سال اخیر با انواع برنامه‌های که نوشت همه هیات رییسه ها روسای اتاق اصناف ایران را نقد می‌کرد.
وی که با همراهی ورای مهدی امیدوار و عبدالله توانگر و علیرضا رعنایی بعد گذشت سالها بالاخره رییس اتاق اصناف ایران شد حالا باید برای اصلاحیه قانون نظام صنفی در مجلس شورای اسلامی تلاش کند که در ماده ٢١ این قانون رای اولیه بر حذف اتحادیه‌های صنفی کشور است و جالب تر اینجاست که امضای حسین طاهر محمدی و امانت پای جلسات کارشناسی این اصلاحیه وجود دارد.
موضوع دیگر هم سامانه نوین اصناف است که حسین طاهر محمدی رییس اتاق اصناف باید برای باطل کردن قانون این سامانه در اصناف تلاش کند.
البته اصناف الان دیگر انتظاری از رییس جدید در حوزه مالیات نخواهند داشت زیرا طرح جامع مالیاتی به زودی اجرا خواهدشد و به طور قطع فرصت برای باقی نخواهدماند در این خصوص گام بردارد.
دلیلش هم واضح است حسین طاهر محمدی به عنوان رییس اتاق اصناف ایران باید نماد قانون مداری باشد وباید قانون نظام صنفی را برای خودش قانون نظام صنفی را به دقت اجرا کند نه آن که چون در این سمت قرارگرفت به گونه ای شود که قانون ابتر بماند.
با شناختی از حسین طاهر محمدی داریم وی به طور حتم پیگیری خواهد کرد تا انتخابات اتاق اصناف شمیرانات ٢٣ مر دادنامه سرموعد مقرر برگزار شود تا نام نیک از خودش به‌عنوان فردی که آشنایی به قانون نظام صنفی دارد در اصناف کشور به یادگار بماند.
برای رییس جدید اتاق اصناف ایران و گروه همراهش در هیات رییسه اتاق اصناف ایران آرزوی موفقیت داریم.
اخبار صنفی از امروز تمام برنامه های ٢١ گانه حسین طاهرمحمدی و گروه همراهش در هیات رییسه اتاق اصناف ایران را موشکافانه پیگیری خواهد کرد و بدون توجه به تهدید احدی از فردهمراهش مبنی بر جلوگیری از اطلاع رسانی اخبار صنفی به رسالت خبریش ادامه خواهد داد.
با تقدیم اعتبارنامه ها
علیرضا رعنایی نایب رییس اول
علی توسطی نایب رییس دوم
عبدالله توانگر دببر
مهدی امیدوار خزانه دار
مجتبی صفایی و قاسم نوده فراهانی عضو هیات رییسه دور هشتم اتاق اصناف ایران هستند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2534

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.