تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
4
چه کسی استفاده از برند شیطان پرستی درایران را صادر کرد؟

تولید وفروش پوشاک لوسیفر( نماد شیطان پرستی) در فروشگاه های دارای پروانه کسب

  • کد خبر : 828
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
تولید وفروش پوشاک لوسیفر( نماد شیطان پرستی) در فروشگاه های دارای پروانه کسب
برخی کلمات وبرندها ردر زبان انگلیسی یا سایر زبان به هرنحوی که نوشته شوند در زبان فارسی به یک شکل خوانده می شوند در نتیجه معنا ومفهومی که گردانندگان اسلام ستیز دنبال می کنند را در میان مردم تداعی می کند. یکی از این کلمات برند"لوسیفر " است که نماد شیطا نپرستی وتریوج فرهنگ شیطان پرستی در یمان نوجوانان وجوانان با استفاده از پوشاک است.متاسفانه شاهد استفاده از ازین برند در فروشگاه های تهران وکرج وچند کلانشهر هستیم که مدعی هستند از فرهنگستان مجوز دارند.

سال قبل درقالب یک گردهمایی مراسم رسمی تولید محصولات پوشاک” لوسیفر”در تهران آغاز شد. این برند که نماد شیطان پرستی است باحضور مسولان برخی از مسئولان انتظامی شهرقدس هم افتتاح شد. حالا که نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران در خصوص پلمب مزون ها درتهران به خاطر ترویج بی ندوباری گفته است به برند لوسیفر خواهیم پرداخت.
سال قبل که برند لوسیفر درشهرقدس خط تولیدش را شروع کرد نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران بود. پس چرا به موضوع لوسیفر ورود نکرده است.
لوسیفر چیست؟

لوسیفر واژه ای با ریشه ی لاتین است که به انگلیسی (Lucifer) نامیده میشود و در لاتین به معنی “آورنده نور” است. گفته شده است کلمه لوسیفر از نسخه لاتین قدیمی کتاب مقدس گرفته شده‌ است که ترجمه הֵילֵל به معنای شیطان است.در واقع لوسیفر از کلمه عبری הֵילֵל در اشعیا است.
براساس آنچه گفته شد، شیطان پرستان سیاره زهره را مقدس می دانند و معتقدند که ابلیس هم اینک درآنجا ساکن است و به همین دلیل در برخی کتب، سیاره زهره را محل زندگی ابلیس معرفی کرده اند.
اما شرکتی که درشهرقدس به نام “لوسیفر”فعالیت دارد مدعی است که از پلیس نظارت براماکن عمومی ونیروی انتظامی واتحادیه صنف تولید کنندگان پوشاک مجوز تولی ددارد . مدیران این شرکت همچنین شنیده شده است که مدعی هستند از حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان وادب فارسی و همین طور وزار تارساد وفرهنگ اسلامی محوز بکار بردن برند “لوسیفر”را دارند.
درسایت فروشگاهی برند ” لوسیفر” که چندین شعبه در رترهان و کرج وکلانشهرها دارد محوصلات را به نمایش گذاشته است. در تصاویر سایت استفاده از ابزاری از دختران نو جوان وجوان به وضوح مشهود است.
دقیقا برند لوسیفر که در کشور رژیم صهیونیستی و کشورهای دیگر با هدف مقابله را دین اسلام عرضه می گردد هدفش نفوذ در افکار نوجوانان وجوانان است به همین منظور از پوشاک استفاده می کنند تا درردید عموم بوده وبتوانند به اهداف تاثیر گذاری مستقیم برسند.
مدیران تولید کننده پواشکی که درایران از برند لوسیفر استفاده می کنند در سایتشان در قسمت درباره نوشتند:
لوسیفر، برندی متفاوت، معتبر و صاحب سبک در استایل ویژه و منحصر به فرد خود. این برند خاص با نگاهی فرازمانی و با رویکردی نوین دارای محبوبیتی متفاوت در بین طرفداران خود می باشد تا جاییکه تاکنون در حوزه خود جزء تاثیرگذاران صنعت مد و پوشاک بوده است. همچنین برند لوسیفر با ورود به حوزه نانوتکنولوژی ها، تعاریفی جدید از پوشاک را ارائه کرده است که امیدواریم به زودی شاهد محصولات نانو از این برند در ایران نیز باشیم. هم‌چنین برند لوسیفر علیرغم تنوع بسیار زیاد مدل‌ها با تولید محدود خود جزء معدود برندهایی می باشد که “تولید محدود” بوده و از این حیث، مقبولیت و جذابیت ویژه ای در بین مشتریان خود دارد.

اول اینکه پوشاک ایرانی اگر صادرشود مایه مباهات است اما انچه که در فروشگاههای لوسیفر در ترهان وکرج وکلانشهرها دیده می شود واردات از ترکیه است. نکته دیگر به کاربردن کلمه لوسفر است تداعی کننده “لوسیفر” با نماد “گربه” است که همان لوسیفری است که در دنیا معروف به نماد شیطان پرستی است .
گفتنی ها در خصوص “لوسیفر” بسیارزیاد است اما
در حالی که قوه قضائیه ودولت ومجلس انقلابی وفق قانون برای برخورد با بی حجابی در سطح جامعه تلاش می کنند چگونه است که فرهنگستان زبان وادب فارسی به برند لوسیفر که نماد شیطان پرستی است مجوز فعالیت دادند؟ پلیس اماکن عمومی نیروی انتظامی که در شهرها معمولا هنگام نامگذاری واحدهای صنفی مو را از ماست بیرون می کشد چگونه اجازه فعالیت برند نماد شیطان پرستی را داده است تا پروانه کسب برایش صادر شود؟ چگونه است که وزارت ارشاد وفرهنگ اسلامی این نام را تایید کرده است؟
اینکه نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران از پلمب واحد‌هاي توليد و عرضه مانتو‌هاي مغاير با شئونات اسلامي می گوید ومی افزاید: برخي توليدکنندگان نيز در واحدهاي زيرزميني و يا ساختمان ها و منازل مسکوني اقدام به توليد مي کنند که متاسفانه امکان نظارت بر آنها نيز وجود ندارد؛ بنابراين ممکن است البسه نامناسب، توليد و روانه بازار کنند يا از طريق مزون ها يا فضاي مجازي به فروش برسانند. حداقل برای فرار از مسئولیت نظارت خوب است وگرنه شما که در زمان راه اندزای پوشاک لوسیفر نماینده وزیر بودی چرا آن موقع هیچ حرفی نزدی ؟چرا در خصوص برند شیطان پرستی که در فروشگاهها نامش سرزبانها افتاده است هیچ گاه حرفی نزدی ونمی زنیدو اقدامی نمی کنید؟
اینکه ارداه ای باشد که مزون ها را سازامندهی کرده وپروانه کسب وفق قانون نظام صنفی و سئونات اسلامی برایشان پروانه کسب صادر کند تا نظارت شوند خوب است اما آیا جلوی ترویج نماد شیطان پرستی را گرفتید یا با دادن پروانه کسب از سوی یک اتحادیه به برند لوسیفر هویت بخشیدید؟
لوسیفر را از هرطرف وهرجور با زبان خارجی بنویسی “لوسیفر” است ودر زبان فارسی “لوسیفر” خوانده می شود . نماد شیطان پرستی است. چرا نهادهای دینی ومذهبی در خصوص این نماد سکوت اختیار کردند؟اصلا چگونه وچطوری می شود این نماد از یک یا چند اتحادیه صنفی مجوز فعالیت می گیرد؟
سوالات بی شماری در خصوص نحوه فعالیت لوسیفر در کشور وجود دارد که در روزهای آینده به تبعات فروش با نام لوسیفر در کشور خواهیم پرداخت.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=828

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.