تاریخ : پنج شنبه, ۲۶ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 17 October , 2024
0
دکتر کمیل اکبرنژاد، کاندیدای انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی:

توسعه کسب‌وکارها، حمایت از استارتاپ‌ها و ارتقای امنیت سایبری در اولویت برنامه‌ها

  • کد خبر : 4591
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
توسعه کسب‌وکارها، حمایت از استارتاپ‌ها و ارتقای امنیت سایبری در اولویت برنامه‌ها
در آستانه انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، دکتر کمیل اکبرنژاد، یکی از کاندیداهای برجسته این دوره، در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما به تشریح برنامه‌های خود برای توسعه کسب‌وکارهای مجازی و ایجاد بستری امن و پایدار برای رشد آنها پرداخت.

اخبار صنفی، در آستانه انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، دکتر کمیل اکبرنژاد، یکی از کاندیداهای برجسته این دوره، در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما به تشریح برنامه‌های خود برای توسعه کسب‌وکارهای مجازی و ایجاد بستری امن و پایدار برای رشد آنها پرداخت.

دکتر اکبرنژاد در ابتدای این گفتگو با اشاره به اهمیت توسعه و تسهیل‌گری برای کسب‌وکارهای مجازی گفت: “ما باید زیرساخت‌هایی را ایجاد کنیم که ورود به دنیای کسب‌وکارهای مجازی را برای همه آسان‌تر کنیم. هدف من این است که فرآیند اخذ مجوزها و پروانه‌های کسب برای فعالان این حوزه با حداقل پیچیدگی‌های اداری همراه باشد. ایجاد پلتفرم‌های دیجیتالی برای ثبت و پیگیری آنلاین درخواست‌ها و همچنین پشتیبانی از کسب‌وکارهای نوپا در مراحل اولیه از جمله اولویت‌های من است.”

حمایت از استارتاپ‌ها و ایجاد جامعه شتاب‌دهنده‌ها از دیگر موضوعات کلیدی مورد بحث بود. وی تاکید کرد: “استارتاپ‌ها به حمایت و پشتیبانی مستمر نیاز دارند. برنامه دارم تا با ایجاد جامعه‌ای متشکل از شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری، فرصتی فراهم کنیم که دارندگان پروانه کسب در این حوزه به منابع مالی، مشاوره‌های تخصصی و خدمات آموزشی دسترسی پیدا کنند. این جامعه شتاب‌دهنده می‌تواند محیطی ایجاد کند که نوآوری‌ها به سرعت به بازار راه پیدا کنند و کسب‌وکارهای جدید با سرعت بیشتری رشد کنند.”

امنیت سایبری و اعتماد به کسب‌وکارهای آنلاین نیز از دیگر مواردی بود که دکتر اکبرنژاد به آن اشاره کرد: “فضای مجازی همواره با چالش‌های امنیتی روبرو است و بدون امنیت مناسب، نمی‌توان اعتماد عمومی را به کسب‌وکارهای آنلاین جلب کرد. یکی از اهداف من در این راستا، تفاهم و همکاری نزدیک با پلیس فتا برای ارتقای امنیت سایبری در کسب‌وکارهای مجازی است. با اجرای استانداردهای بین‌المللی امنیت اطلاعات و همکاری با نهادهای قانونی، قصد داریم بستر امن‌تری برای فعالیت‌های آنلاین ایجاد کنیم.”

وی همچنین به مسئله فیلترینگ و تاثیر آن بر رشد کسب‌وکارهای مجازی اشاره کرد و گفت: “فیلترینگ اگر به درستی مدیریت نشود، می‌تواند مانع رشد و نوآوری در این حوزه باشد. ما باید سیاست‌هایی را تدوین کنیم که هم فضای امنی برای کاربران فراهم شود و هم کسب‌وکارها بتوانند به‌طور مستمر فعالیت خود را ادامه دهند.”

در پایان، دکتر اکبرنژاد با ابراز امیدواری به همکاری اعضای اتحادیه گفت: “من معتقدم که با همکاری و مشارکت همه اعضا می‌توانیم فضای کسب‌وکارهای مجازی را بهبود بخشیم و زمینه‌ساز رشد و توسعه پایدار در این حوزه باشیم. اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی باید به عنوان یک پشتیبان قدرتمند برای تمامی اعضا عمل کند و بستری برای رشد و شکوفایی نوآوری‌ها فراهم آورد

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.