تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
3

تتر با هدف استخراج بیت‌کوین، در کشور اروگوئه سرمایه‌گذاری کرد

  • کد خبر : 2490
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
تتر با هدف استخراج بیت‌کوین، در کشور اروگوئه سرمایه‌گذاری کرد

اخبار صنفی – تتر، بزرگ‌ترین استیبل کوین جهان، اعلام کرده است که در حال سرمایه‌گذاری در تولید انرژی‌های تجدیدپذیر برای استخراج بیت‌کوین در اروگوئه است. اندازه سرمایه‌گذاری و «شرکت دارای مجوز محلی» که با آن شریک شده در بیانیه مطبوعاتی فاش نشده است. به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از «cryptoslate»، شرکت تتر […]

اخبار صنفی – تتر، بزرگ‌ترین استیبل کوین جهان، اعلام کرده است که در حال سرمایه‌گذاری در تولید انرژی‌های تجدیدپذیر برای استخراج بیت‌کوین در اروگوئه است. اندازه سرمایه‌گذاری و «شرکت دارای مجوز محلی» که با آن شریک شده در بیانیه مطبوعاتی فاش نشده است.
به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از «cryptoslate»، شرکت تتر (Tether) اعلام کرد که در پروژه جدید خود به استخراج بیت کوین در کشور اروگوئه خواهد پرداخت. صادرکننده استیبل کوین «USDT» عنوان کرده که این کار را با استفاده از منابع تجدیدپذیر انرژی و با هزینه کم انجام خواهد داد.
تتر سرمایه‌گذاری در این حوزه را با همکاری یک شرکت آغاز کرده است که هنوز نامی از آن به بیرون درز نکرده است. در متن اطلاعیه تتر آمده است:
«تتر بر روی منابع تجدید پذیر انرژی سرمایه‌گذاری کرده است تا از استخراج پایدار و پاک بیت کوین پشتیبانی کند و آن را ترویج دهد. این یک اقدام ضروری در حفاظت از قوی‌ترین و امن‌ترین شبکه پولی جهان است.»
پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری و چهره شرکت تتر گفت: «تتر مفتخر است که جنبشی را رهبری می‌کند که فناوری پیشرفته، شیوه‌های پایدار و نوآوری مالی را ترکیب می‌کند.»
تتر به این دلیل کشور اروگوئه را برای استخراج بیت کوین انتخاب کرده است که حدود ۹۴ درصد از انرژی برق مصرفی این کشور از منابع تجدیدپذیر انرژی تامین می‌شود.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.