تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
3
رییس سازمان بسیج اصناف کشور در دیدار با رییس جمهور:

بی حجابی و بدپوششی مانند کرونا به دیگران سرایت می‌کند/ ستاد ملی حجاب و عفاف در بالاترین سطح شکل بگیرد

  • کد خبر : 2994
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
بی حجابی و بدپوششی مانند کرونا به دیگران سرایت می‌کند/ ستاد ملی حجاب و عفاف در بالاترین سطح شکل بگیرد

پایگاه خبری اخبار صنفی-خبری *دکتر رییسی رییس جمهور در نشستی با حضور جمعی از فعالان حجاب و عفاف و اتحادیه های صنفی، مسولین وزارتخانه های کشور، صمت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن تجلیل از آحاد اصناف و بازاریان گفت: بسیج اصناف همواره پای کار اتاقها، اتحادیه ها و تولیدکنندگان بوده است.* حسن پور رییس سازمان […]

پایگاه خبری اخبار صنفی-خبری *دکتر رییسی رییس جمهور در نشستی با حضور جمعی از فعالان حجاب و عفاف و اتحادیه های صنفی، مسولین وزارتخانه های کشور، صمت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن تجلیل از آحاد اصناف و بازاریان گفت: بسیج اصناف همواره پای کار اتاقها، اتحادیه ها و تولیدکنندگان بوده است.*

حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف دردیدار دیشب رییس جمهور بافعالان صنفی حجاب وعفاف ضمن ارایه گزارش، به موضوع ضرورت دسترسی آسان و ارزان مردم به محصولات با کیفیت و مناسب پوشش اسلامی ایرانی اشاره کرد و افزود:
با پیگیریهای بسیج اصناف و همکاری مجموعه های دولتی و بخش خصوصی، افزایش تولید پارچه چادر مشکی در داخل کشور در دستور کار است و حمایت بانکها در ارایه تسهیلات این پروژه ها را سرعت خواهد داد.

وی با اشاره به رویداد مدآفرین گفت:
طرحهای متنوع برای پوشش بانوان شاغل در واحدهای صنفی ارائه شد و مورد توجه مجتمع ها تجاری قرارگرفت، همچنین عرضه محصولات حجاب و عفاف در مجتمع های تجاری و پاساژها دردست اجراست.

عضوهیات عالی نظارت بر اصناف افزود:
ایجاد سکوهای دائمی عرضه پوشاک اسلامی ایرانی در تعامل با اصناف و استفاده از ظرفیت فروشگاههای زنجیره ای و اینترنتی ضروری است و کمکی بزرگ به مردم برای تهیه پوشاک مناسب می‌باشد.

حسن پور با اشاره به طرح تکریم حجاب و عفاف بسیج اصناف، گفت: تکریم افراد محجبه توسط کسبه محترم و انجام کارهای فرهنگی و تبیینی گسترش یافته و اصناف با کارهای ابتکاری مروج عفت در جامعه هستند.

وی به لایحه حجاب اشاره کرد و گفت:
لایحه حجاب و عفاف که در دستور کار مجلس است، نیاز به بازنگری جدی دارد و باید سرعت بگیرد.

در پایان حسن پور از رییس جمهور خواست که در برخورد با پدیده شوم قاچاق دستور قاطع و فوری صادر نماید.

دکتر رییسی رییس جمهور ضمن تشکر از آحاد اصناف و بازاریان گفت: بسیج اصناف همواره پای کار اتاقها، اتحادیه ها و تولیدکنندگان بوده است.

در این نشست که دیشب در مسجد سلمان ریاست جمهوری برگزار شد، جمعی از فعالان حجاب و عفاف و اتحادیه های صنفی، همچنین مسولین وزارتخانه های کشور، صمت و فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2994

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.