تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
11
صیانت از قانون نظام صنفی با عبور از قانون؟!

بی توجهی عضو هیات رییسه اتاق اصناف به نامه تعیین زمان فراخوان اتحادیه

  • کد خبر : 2485
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
بی توجهی عضو هیات رییسه اتاق اصناف به نامه تعیین زمان فراخوان اتحادیه

اخبار صنفی – عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران در جلسه تعیین زمان برگزاری اتحادیه اش در اداره صمت شهرش حاضر نشد. به گزارش خبرنگار اخبار صنفی رییس اداره صمت شهرستان فریدونکنار طی نامه به اتاق اصناف این شهر و رییس اتحادیه چهار اتحادیه از آنها دعوت کرد تا در جلسه تعیین زمان فراخوان و […]

اخبار صنفی – عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران در جلسه تعیین زمان برگزاری اتحادیه اش در اداره صمت شهرش حاضر نشد.
به گزارش خبرنگار اخبار صنفی رییس اداره صمت شهرستان فریدونکنار طی نامه به اتاق اصناف این شهر و رییس اتحادیه چهار اتحادیه از آنها دعوت کرد تا در جلسه تعیین زمان فراخوان و برگزاری انتخابات اتحادیه هایشان در تاریخ نهم خرداد ماه در اداره صمت شهرستان فریدونکنار حاضر شوند.
عبدالله توانگر رییس اتحادیه خیاطان ورییس اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار که عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران است ومی خواهد از قانون نظام صنفی صیانت کند خودش در جلسه اداره صمت حاضر نشد تا زمانی برای انتخابات اتحادیه اش معین نشود.
عدم حضور در جلسه تعیین زمان فراخوان یکی از روش های است که روسای اتحادیه‌های صنفی مشمول تبصره یک ماده ٢٢ قانون نظام صنفی برای به تاخیر انداختن انتخابات استفاده می کنند و جالب اینجاست که کمیسیون های نظارت هم منتظر می مانند تا رییس اتحادیه هرزمان صلاح دانست در جلسه حاضر شد تعیین تکلیف کنند.
عبدالله توانگر عضو هیات رییسه اتاق اصناف ایران مشمول تبصره یک ماده ٢٢ قانون نظام صنفی است روز ١٢ شهریور ماه اعتبارنامه اش در اتحادیه پایان می یابد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2485

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.