تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
9
خود کرده را تدبیر نیست

بی توجهی روسای اتحادیه های صنفی اصفهان به آینده اصناف استان؛اتحاد یا ترس کدام موثرتراست؟

  • کد خبر : 1249
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
بی توجهی روسای اتحادیه های صنفی اصفهان به آینده اصناف استان؛اتحاد یا ترس کدام موثرتراست؟

مهلت ثبت نام انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف اصفهان درحالی یه پایان رسید که کمترین مشارکت را درکشور داشتند. ترس یا اتحاد کدام موثرتراست؟ روسای اتحادیه های صنفی اصفهان که بسیاری از آنها جدید الورود بوده وبا اجرای قانون نظام صنفی موفق به حضور در جمع هیات مدبره اتحادیه‌های صنفی شدند در اولین آزمون اعتماد […]

مهلت ثبت نام انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف اصفهان درحالی یه پایان رسید که کمترین مشارکت را درکشور داشتند. ترس یا اتحاد کدام موثرتراست؟
روسای اتحادیه های صنفی اصفهان که بسیاری از آنها جدید الورود بوده وبا اجرای قانون نظام صنفی موفق به حضور در جمع هیات مدبره اتحادیه‌های صنفی شدند در اولین آزمون اعتماد مردم نتوانستند سربلند شوند زیرا حتی جرات حضور و ثبت‌نام در انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف اصفهان را نداشتند.
این افراد که با شعار خدمت آمدند با ف صت سوزی و حمایت از یک نفر حاضرنشدند در مهلت قانونی ثبت نام کنند این افراد پس چگونه می خواهند برای رفع مشکلات اصناف اصفهان گام بردارند؟
شما که جرات نداشتید پا پیش گذاشته ودر انتخابات رییسه اتاق اصناف شرکت کنید آیا می تواند فردا با مقام مسئول ازمشکلات اصناف بگویید؟
اصناف اصفهان باترفندی که برخی ها در پیش گرفتند فکر می کنند که می توانند زمان انتخابات در کشور را تحت الشعاع قرار دهند غافل از اینکه با برگزار نشدن انتخابات اتاق اصناف در اصفهان بازنده اصناف اصفهان خواهند بود که دیگر نماینده ای در هیات رییسه اتاق ایران نخواهند داشت و شاید دهها سال آینده دیگر اعضای پارلمان اصناف ایران به نمایندگان اصفهان اعتماد نکنند زیرا جرأت نداشتند با عضویت در هیات رییسه اتاق اصناف ازحق وحقوق اعضای اتحادیه هایشان دفاع کنند.
همچنین اصناف وروسای اتحادیه های اصفهان باید بدانند در حمایت از فردی حاضر نشدند در انتخابات ثبت نام کنند که این فرد تحت هیچ شرایطی دیگر در مدیریت صنفی واتاق اصناف نمی تواند حضور داشته باشد. و فراموش نکنید هرکسی دیگر پشت صندلی نباشد کسی به او نگاه نمی کند. آن وقت روسای اتحادیه های اصفهان هستند که تا سالهابابد داد بزنند که کسی به مشکلاتشان توجه ندارد.
اصناف اصفهان وروسای اتحادیه‌های صنفی اصفهان وقتی آینده خودشان برای خودشان مهم نیست و از موقعیتی که قانون نظام صنفی به آنها داده استفاده نکردند چگونه انتظار دارند سازمان‌های دولتی نسبت به انجام خواسته هایشان اقدام کنند؟ اصناف اصفهان اول باید خودشان به آینده کاریشان مسوولیت پذیرباشند سپس از دیگران توقع داشته باشند در قبال خواسته‌های آنها مسوولیت بپذیرند؟
حیف که از فرصت استفاده نکردند و آینده ثابت خواهد که این ترس یا اتحاد چه آسیبی به کسب و کارشان هم خواهد زد؟آگاه باشید حمایت از یک نفر به هیچ وجه تغییری در روند اجرای قانون نظام صنفی نخواهد داشت در تمام کشور قانون اجرا شده است و دراصفهان هم اجرا می شود دیریازود دارد اما هرگز وبه هیچ وجه سوخت ویوز در اجرای قانون نظام صنفی در اصفهان ندارد.
خود کرده را تدبیر نیست. زمان ثابت خواهد کرد ثبت نام نکردن شما ناشی از چی بود چه چیزی را ازدست دادید و چه چیزی را با این شیوه حمایت کردن به دست آوردیذ؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1249

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.