تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
6

بایننس به‌دنبال فراهم‌کردن امکان نگهداری وثیقه معاملات در بانک

  • کد خبر : 2493
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
بایننس به‌دنبال فراهم‌کردن امکان نگهداری وثیقه معاملات در بانک

به گزارش بلومبرگ، صرافی بایننس در حال بررسی راه‌حلی بالقوه برای کاهش ریسک طرف مقابل از طریق فراهم‌کردن امکان نگهداری وثیقه برخی از مشتریان نهادی به جای این پلتفرم در بانک است. به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از کوین تلگراف، بر اساس گزارش بلومبرگ، صرافی ارز دیجیتالی بایننس در حال بررسی راه […]

به گزارش بلومبرگ، صرافی بایننس در حال بررسی راه‌حلی بالقوه برای کاهش ریسک طرف مقابل از طریق فراهم‌کردن امکان نگهداری وثیقه برخی از مشتریان نهادی به جای این پلتفرم در بانک است.
به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از کوین تلگراف، بر اساس گزارش بلومبرگ، صرافی ارز دیجیتالی بایننس در حال بررسی راه حلی بالقوه برای کاهش ریسک طرف مقابل از طریق فراهم‌کردن امکان نگهداری وثیقه برخی از مشتریان نهادی به جای این پلتفرم در بانک است.
بلومبرگ در این گزارش بیان کرد:
«بایننس در حال بحث درباره پیشنهادی است که به برخی از مشتریان اجازه می‌دهد وثیقه خود را برای معاملات مارجین در بازارهای اسپات و مشتقه در یک حساب بانکی نگه دارند، که می‌تواند ریسک طرف مقابل را کاهش دهد»
این اقدام بایننس در پاسخ به درخواست‌های معامله‌گران سازمانی ارزهای دیجیتال برای افزایش اقدامات امنیتی پس از فروپاشی صرافی FTX در اواخر سال گذشته انجام می‌شود که منجر به زیان‌های قابل‌توجهی برای بسیاری از افراد شد.
به گفته منابع ناشناس آشنا با این موضوع، بایننس در بحث با مشتریان حرفه‌ای منتخب در مورد تنظیمی شرکت کرده است که آن‌ها را قادر می‌سازد از سپرده‌های بانکی به عنوان وثیقه برای معاملات مارجین در بازارهای اسپات و مشتقه استفاده کنند. دو واسطه بالقوه برای این سرویس، فلوبنک (FlowBank) مستقر در سوئیس و بانک فریک (Frick) مستقر در لیختن اشتاین، ذکر شد، اگرچه جزئیات هر گونه مشارکت بالقوه خصوصی باقی می‌ماند.
بر اساس این پیشنهاد، وجوه مشتری که در بانک نگهداری می‌شود از طریق یک توافق سه طرفه تضمین می‌شود، در حالی که بایننس استیبل کوین‌ها را به عنوان وثیقه برای معاملات مارجین ارائه می‌کند. وجوه سپرده شده نزد بانک را می‌توان در صندوق‌های بازار پول سرمایه‌گذاری کرد و مشتریان را قادر می‌سازد سود کسب کنند و هزینه وام گرفتن ارز دیجیتال از بایننس را جبران کنند.
به گفته منابع ناشناس، ترتیب پیشنهادی هنوز در دست بحث است و ممکن است تغییرات احتمالی وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.