تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
6
حامیان انتخاباتی افشا شدند

بازگشت رانده شدگان به سمت های اتاق اصناف ایران

  • کد خبر : 2657
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۲۸
بازگشت رانده شدگان به سمت های اتاق اصناف ایران

اخبار صنفی-انتصاب مشاور امیدوار به دبیرکلی اتاق اصناف ایران در حالیکه هرگونه استخدام بدون بودجه مصوب اتاق اصناف ایران ممنوع می باشد. محمود بنانژاد حامی اصلی رییس و خزانه دار هیات رییسه اتاق اصناف ایران به سمت دبیرکلی با امتیازات بسیار ویژه و خاص همراه حقوق نجومی در شرف استخدام می باشد. بهترین زمان است […]

اخبار صنفی-انتصاب مشاور امیدوار به دبیرکلی اتاق اصناف ایران در حالیکه هرگونه استخدام بدون بودجه مصوب اتاق اصناف ایران ممنوع می باشد.

محمود بنانژاد حامی اصلی رییس و خزانه دار هیات رییسه اتاق اصناف ایران به سمت دبیرکلی با امتیازات بسیار ویژه و خاص همراه حقوق نجومی در شرف استخدام می باشد.

بهترین زمان است که وی پاسخگوی دوران چهار سال قبلی باشد که بدون حکم‌در جایگاه خزانه اتاق اصناف ایران تکیه زد.

به گزارش خبرنگار اخبار صنفی بعد از به نصاب نرسیدن اولین اجلاس هیات رییسه دور هشتم که همزمان نیز با رونمایی از نامه اسقاط شرایط مهدی امیدوار مواجه شد، امروز جلسه هیات رییسه اتاق اصناف ایران برای تعیین محمود بنانژاد بعنوان دبیرکل اتاق اصناف ایران که حسین طاهرمحمدی مدیون رای مهدی امیدوار با حمایت وی بود، برگزارشد ‌و چهار نفری تصمیم گرفتند محمود بنانژاد سرپرست دبیرکل اتاق اصناف ایران شود.

خبرها حاکی است که محمود بنانژاد پیش شرط اختیارات وسیع و همچنین حضور هفته ای سه روز در اتاق ایران و همزمان هفته ای سه روز در استان خراسان برای انجام مسئولیتهای اقتصادی، را برای گرفتن جایگاه دبیرکلی اتاق اصناف ایران عنوان کرده است. لازم به توضیح است حقوق دبیرکل اتاق ماهانه بیش از چهارصد میلیون ریال می باشد.

این در حالیست که وی سابقا به عنوان خزانه دار اتاق اصناف ایران که با احراز تخلف نداشتن اعتبارنامه در هیات رییسه اتاق اصناف مشهد از این جایگاه برکنار شد.
بنانژاد همچنین یک مشاور مالی از دوستان مشهدی تبار خود را که همزمان مدیر مالی هلدینگ مخابراتی بود را در اتاق استخدام و اکنون نیز با روی کار آمدن مهدی امیدوار همان شخص را مجدد در آن جایگاه پیشنهاد داده است تا همزمان بر جایگاه دبیرکلی و خزانه تسلط داشته باشد.

گفتنی است وفق قانون از آنجایی که اتاق اصناف ایران کمیسیون بودجه ندارد و هنوز بودجه اش در اجلاس هیات نمایندگان دور هشتم برای سال ١۴٠٢ به تصویب نرسیده است از تیرماه باید صرفا حقوق کارمندان و هزینه های جاری اتاق اصناف ایران با هماهنگی و تایید هیات عالی نظارت پرداخت کند، حال چگونه شده است که یک فرد با پرونده مشخص صنفی برای دبیرکلی و نظارت بر امور جاری اصناف از سوی چهار عضو هیات رییسه انتخاب شده است را، شاه میرزایی معاون وزیر صمت و مهدوی رییس دبیرخانه هیات عالی نظارت بر اصناف بهتر است پاسخ دهند؟
نکته مهم اینکه اشتباه نشود. تغییرات در اتاق حق رییس است اما استفاده از افرادی که درگذشته در همین ساختمان پنج طبقه حضور داشتند وامتحان پس دادند ومردود شدند جای سوال است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2657

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.