تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
5

افشای دلایل تاخیر در انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف برخی شهرها

  • کد خبر : 1874
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
افشای دلایل تاخیر در انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف برخی شهرها

صدور پروانه کسب جدید وادغام اتحادیه‌های صنفی در فاصله شهریورماه تا انتخابات بعدی از جمله دلایل تاخیر در برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف برخی شهرهای است که تاکنون برگزار نگردید. در یکی از شهرهای استان خوزستان که به بهانه های مختلف تاالان انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف برگزار نگردید بررسی های خبرنگار مالی چی […]

صدور پروانه کسب جدید وادغام اتحادیه‌های صنفی در فاصله شهریورماه تا انتخابات بعدی از جمله دلایل تاخیر در برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف برخی شهرهای است که تاکنون برگزار نگردید.
در یکی از شهرهای استان خوزستان که به بهانه های مختلف تاالان انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف برگزار نگردید بررسی های خبرنگار مالی چی پرس و اسنادی که به دست آوردیم نشان می دهد که رییس ونایب رییس اتاق در اتحادیه های یکدیگر به تاریخ ششم مهرماه و ٢۵ آبان برای همدیگر پروانه کسب صادر کردند تا بتوانند با ادغام این اتحادیه‌های صنفی در اتحادیه ای دیگر ضمن دور زدن تبصره یک ماده ٢٢ قانون نظام صنفی برای چند سالی رییس ونایب رییس اتاق اصناف بمانند.
اما چند نکته بسیار مهم جهت یادآوری به نهادهای نظارتی واعضای کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان ومرکز استان خوزستان سوال می شود:
اگر صدور پروانه کسب با این سرعت وکمتر از یک ماه امکان پذیر است چرا برای همه متقاضیان این کار انجام نمی شود؟
لطفا جوابیه بازدید پلیس اماکن عمومی و همینطور بهداشت محیط از دو مغازه ای که آدرسشان در سامانه دبیرخانه هیات عالی نظارت بر اصناف درج شد را جهت اطلاع رسانی در اختیار رسانه های گروهی استان یا کشوری قرار دهید؟
شاید بپرسید دلیل این درخواست چیست. دلیلش این است که تصاویر رسیده نشان میدهد مالک ویا مستاجر مکان مورد ادعا چنین افرادی نیستند پس آیا بدون نظریه پلیس اماکن عمومی وبهداشت محیط پروانه کسب گرفتند؟
آیا اصلا پروانه کسب برای آدرس درج شده در پروانه کسب صادره از سوی اتحادیه صادر شد واگر صادر شد چرا این واحدهای صنفی به نام‌این افراد فعال نیست؟
کمیسیون نظارت بر اصناف برای این دو پروانه کسب لطفا شفاف تر اطلاع رسانی نماید تا مردم بدانند ماجرای این دو پروانه کسب چیست وچه ارتباطی بین تاخیر در انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف این شهرستان با صدور این دو پروانه کسب وجود دارد؟
البته که هر فردی می تواند وفق قانون با داشتن مباشر دهها و صدها پروانه کسب بگیرد اما وقتی مباشر نداشته باشد چه فرقی بین رییس اتاق اصناف با سایر متقاضیان است؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1874

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.