تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
5
اصناف تهران پیشانی اصناف کشور است

اصناف تهران نیازمند همدلی درکردار و رفتاراست؛ریش سفیدان تصمیم سازی شوند

  • کد خبر : 1302
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
اصناف تهران نیازمند همدلی درکردار و رفتاراست؛ریش سفیدان تصمیم سازی شوند

علیرضا نیک آیین داوطلب عضویت در هیات رییسه اتاق اصناف تهران با تاکید بر نقش ریش سفیدان و بزرگان اصناف تهران بر آینده مدیریت صنفی از ضرورت های موفقیت هیات رییسه دور سوم را همدلی و تصمیم سازی ریش سفیدان و توجه عملیاتی به قانون نظام صنفی برشمرد. رییس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران با […]

علیرضا نیک آیین داوطلب عضویت در هیات رییسه اتاق اصناف تهران با تاکید بر نقش ریش سفیدان و بزرگان اصناف تهران بر آینده مدیریت صنفی از ضرورت های موفقیت هیات رییسه دور سوم را همدلی و تصمیم سازی ریش سفیدان و توجه عملیاتی به قانون نظام صنفی برشمرد.
رییس اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران با اشاره به نقش هیات رییسه اتاق اصناف بر پیشبرد اهداف سیاست های اقتصادی کشور گفت: هیات رییسه اتاق اصناف نقش هماهنگی در انتقال خواسته های اصناف به دولت و قوای دیگر و همینطور برعکس را برعهده دارد. دراین مسیر همکاران در هیات رییسه باید همدل در کردار و رفتار وهمسو در اهداف باشند.
وی گفت: نمی توانیم خودمان را گول بزنیم. واقعیت این است در دوره های قبل در هیات رییسه اتاق اصناف تهران همدلی در کردار و رفتار در حداقل ممکن بود به همین دلیل چالش های فراوانی را در هیات رییسه شاهد بودیم.
اکنون شرایط تغییر کرده است وبا اجرای دو ماده ٢٢و ٣۵قانون نظام صنفی شاهد حضور تفکرات جوان در اتحادیه و هیات رییسه ها هستیم.
داوطلب عضویت درهیات رییسه اتاق اصناف تهران به برنامه‌های داوطلبان در رقابت انتخاباتی اشاره کرد وگفت: قانون نظام صنفی راه را برای نحوه مدیریت هیات رییسه اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی مشخص کرده است. منابع درآمدی مشخص و شیوه اجرایی خاص را معلوم ساخته است حتی برای جزییات کار هم آیین نامه وجود دارد. البته در اتاق اصناف تهران که پیشانی والگوس اصناف کشور است هنوز بعد از هشت سال فعالیت آیین نامه مالی اتاق تدوین نشده است که همین موضوع یکی از مهمترین برنامه‌های بنده درصورت اعتماد همکاران و ورود به هیات رییسه اتاق است.
وی گفت: شیوه فعالیت هیات رییسه با اتحادیه بسیار متفاوت است واکر همدلی و مشارکت هرپنج عضو هیات رییسه نباشد همانطور که در دو دوره اخیر دیدیم هر برنامه ای هم باشند در عمل محکوم به شکست است.
نیک آیین تصریح کرد: محورهای برنامه امدرا اعلام کردم اما مهمترین محور برنامه بنده وفاق و همدلی بین اعضای هیات رییسه سپس کل اتحادیه‌های تهران است تا شرایطی را فراهم کنیم که اگر در سازمان دولتی برای تعامل حضور پیدا کردیم آنها با دیدن نحوه تعاملات روسای اتحادیه‌های صنفی متوجه پشتیبانی و همدلی شده و وفق قانون جاری کشور با اصناف تعامل سازنده داشته باشند.
داوطلب عضویت درهیات رییسه اتاق اصناف تهران گفت: در حال حاضر تعامل پلیس اماکن عمومی در عالی ترین سطح ممکن تعامل با اصناف است و هرکاری بین اصناف و پلیس در سریع ترین زمان به نتیجه می رسد. اگر همین تعامل را به سایر سازمانهای همکار با اصناف کسترش دهیم بازار واصناف و دولت باهم از آرامش حاکم بر بازار سود می برند.
وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم برای اولین بتوانیم بابک لیست واحد که مورد حمایت همه اعضای اتاق اصناف تهران است در روز ٢٨ شهریور پای صندوق رای برویم.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1302

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.