تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
6
نوده فراهانی عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران

اصلاحیه آیین نامه از وظایف قانونی وزیر صمت و مورد تایید کمیسیون اقتصادی مجلس

  • کد خبر : 3296
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
اصلاحیه آیین نامه از وظایف قانونی وزیر صمت و مورد تایید کمیسیون اقتصادی مجلس

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران تاکید کرد که اصلاحیه انتخابات اتاق اصناف شهرستانها موجب تسریع اجرای قانون نظام صنفی می شود. قاسم نوده فراهانی به خبرنگار اخبار صنفی با اعلام این مطلب اضافه کرد : اصلاحیه انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف که از سوی دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی وزارت صمت برای […]

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران تاکید کرد که اصلاحیه انتخابات اتاق اصناف شهرستانها موجب تسریع اجرای قانون نظام صنفی می شود.
قاسم نوده فراهانی به خبرنگار اخبار صنفی با اعلام این مطلب اضافه کرد : اصلاحیه انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف که از سوی دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی وزارت صمت برای اجرا ابلاغ شد، هر چند جزئیات جدیدی که اصلاح و به آن اضافه شد، بسیار کم است. اما خلا هایی وجود داشت که موجب نقد کارشناسان قرار داشت، ضمن اینکه به دلیل اینکه برخی نکاتی که الان اضافه شد و قبلا نبود موجب شده بود تا کمیسیون‌ های نظارت در تصمیم گیری ها دچار مشکل شوند.

رئیس سابق اتاق اصناف ایران اصلاحات بر اساس رفع خلا های موجود در آیین نامه ها را امری ضروری دانست و گفت: اصلاحاتی که در قانون نظام صنفی و آیین نامه های اجرایی مواد قانون انجام می شود در جهت رفع مشکلات اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف است که بسته به ‌شراط زمانی لازم است انجام شود.
وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در مصوبات قانون نظام صنفی تدوین آیین نامه اجرایی مواد قانون را برعهده وزیر صمت گذاشته است و اصلاحیه اخیر آیین نامه اجرایی انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف کاملا روال قانونی را طی کرد و ابلاغ آن هم قانونی بود به همین دلیل کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ابلاغ آن حمایت کرده است.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.