تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
8

استقبال چشمگیر از ثبت نام در انتخابات اتاق اصناف

  • کد خبر : 1146
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
استقبال چشمگیر از ثبت نام در انتخابات اتاق اصناف

استقبال از ثبت‌نام در انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف در بیش از ٣٠٠شهرکشور به گونه ای پیش رفته که در اکثریت شهرها تعداد داوطلبان به حد نصاب قانونی رسیده است. براساس گزارشات دریافتی از شهرهای مختلف کشور تعداد داوطلبان حضور در انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف دور سوم به گونه‌ای پیش می رود که کلان […]

استقبال از ثبت‌نام در انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف در بیش از ٣٠٠شهرکشور به گونه ای پیش رفته که در اکثریت شهرها تعداد داوطلبان به حد نصاب قانونی رسیده است.
براساس گزارشات دریافتی از شهرهای مختلف کشور تعداد داوطلبان حضور در انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف دور سوم به گونه‌ای پیش می رود که کلان شهرها و بسیاری از شهرهای کشور به حد نصاب رسید و انتظار می رود تا طی روزهای آینده حداقل بیش از ٣۵٠ شهر از۴٠٠شهری که انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف برگزار می‌شود به حدنصاب برسد.
گفتنی است که تقریبا تمام افراد واجد شرایط ودارای صلاحیت در انتخابات شرکت کردند هرچند برخی افراد مشمول بخشنامه وحتی روسای اتحادیه های صنفی مشمول تبصره یک ماده ٢٢قانون نظام صنفی با مهلت اعتبارنامه از یک ماه تا شش ماه هم ثبت نام کردند.
برخی شهرهای که مثلاً هشت اتحا یه داشته و پنج رییس اتحادیه کشور بخشنامه هستند جزو ۵٠شهری هستند که دبیرخانه هیات عالی نظارت بر اصناف برای مشکل آنها تدبیر مناسبی خواهد داشت. انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف در ۴٠٠ شهر کشور روز ٢٨ شهریور برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.