تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
6

از اصناف براصناف باید گریست اگر…

  • کد خبر : 1412
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۳۹
از اصناف براصناف باید گریست اگر…

در فاصله چند دقیقه تا شروع رای گیری انتخابات اتاق اصناف تهران و شهرهای مختلف کشور لازم و ضروری است که گفته شود این رای که می دهید آبرو وشخصبت هویت خودتان دراصناف است وله خصوص در تهران تحت هیچ شرایطی به دروغ پراکنی فضای مجازی توجه نکنید. فقط یک مورد را مصداقی برای شما […]

در فاصله چند دقیقه تا شروع رای گیری انتخابات اتاق اصناف تهران و شهرهای مختلف کشور لازم و ضروری است که گفته شود این رای که می دهید آبرو وشخصبت هویت خودتان دراصناف است وله خصوص در تهران تحت هیچ شرایطی به دروغ پراکنی فضای مجازی توجه نکنید.
فقط یک مورد را مصداقی برای شما بیان می کنیم تا بدانید برخی نوشته ها فقط برای این است که به زور بگویند ما هستیم. مارا ببینید. بابل چرا مارا تحویل نمی گیرد. ای بابا اینور هم نیم نگاهی بکنید.

درچند روز گذشته خبرپراکنی کردند که جمع زیادی از روسای اتحادیه‌های صنفی تهران هم اندیشی هتل اسپیناس را تحریم کردند ونمی روند.
وقتی متوجه شدند ٩۵نفر رییس اتحادیه حضور یافتند به سراغ شایعه سازی رفتند مبنی براینکه لیست ائتلاف بزرگ اصناف تهران سه نفره شد.
نگارنده مطلب در این هم اندیشی تا ثانیه آخر حضور داشت با دهها رییس اتحادیه تا پاسی از شب هم تماس تلفنی داشت و ادعای واهی وشایعه خبرپراکنان را هیچ کسی تایید نکرد.
تااینجاست کار خوب ما رسانه ها هم دراین گونه مواقع درانتخابات طبیعیست که ازاین مارها بکنیم.
اما روی سخنم با چند رییس اتحادیه ای است که هم از نسل جدید وهم از نسل قدیم است که منبع این دروغ هستند. اصناف بهتر است با رای برگرفته از واقعیت این جور شایعه سازان را حذف کنند.
برای مالی چی پرس اصلا مهم نیست چه کسی رای بیاورد چون این پایگاه خبری رسالتی را دنبال می کند که تاکنون بخش اعظم آن محقق شده است وتا حصول نتیجه نهایی به راهش ادامه خواهد داد و نیازی به پاسخگویی به لجن پراکنی ها ندارد پدر مسیری که می رود هرکسی از ظن خود یارنی شود وسنگ می زند.
اما اصناف تهران بهتر است بداند خارج از اصناف هرچه می خوانید کمترین دلسوزی برای شماست چون آنها هدفشان نشاندن دوستان خودشان وتقسیم غنایم است پس از جیب خود مراقبت کنید وپاسخ شایعه سازان را شما با رای بدهید و تکلیف آن دونسلی که اخبار دروغ از هم اندیشی منتشرکردند را به وقتش می شنوید زیرا اصناف نیاز به پاکسازی درپغگویانی دارد که منجر به ناهنجاری های جامعه شدند.
ان شالله هرچی حکمت خداوند متعال است برای همگان به حق پیش آید.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1412

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.