همت الله شکری اطاقسرا
خبرنگار صنفی
اخبار صنفی- تبلیغات انتخاباتی کاندیدا های ریاست جمهوری داغ داغ است. شش نامزد بزرگوار تااینجای کار از همه چیز و از همه جا سخن گفتند اما هیچکدام نیامدند حتی یک جمله از اصناف بگویند چرا؟
به نظر می رسد مثل سایر دوره ها ، این بار هم هیچکدام از نامزد های ریاست جمهوری کشورمان دغدغه ای به نام اصناف ندارند در حالی که خانواده بیش از ۲۰ میلیون نفری اصناف افرادی هستند که می توانند رای بدهند.
اینکه در تمام جملاتی که به کار میبرند به نوعی مستقیم وغیر مستقیم به اصناف ربط دارد تا برنامه هایشان را اجرای کنند امری کاملا ملموس و پیداست اما چرا حتی یک جمله از اصناف نمی گویند که سه میلیون واحد صنفی در کشور دلشان خوش باشد بالاخره یک نفر انها را می بیند.
تا ایجای تبلیغات نامزدهای شش گانه ریاست جمهوری برای اصناف هیچ اورده ای جز اینکه متوجه شوند اصلا دیده نمی شود
هیچ دستاوردی نداشته است.
علت این موضوع را در جای دیگری باید یافت. جایی که در طول ده های گذشته اصناف به جای همدلی وهمراهی یکدیگر و تقویت جایگاه خودشان نزد قانونگذاران و دولتمردان به همه چی فکر کردند الا اینکه اصناف در اقتصاد کشور باید جایگاه داشته باشند.
حالا در ادامه تبلیغات انتخاباتی برای اینکه دل اصناف وبازاریان را به دست اورند کسی میتواند محبوب اصناف شود که برنامه هایش را در خصوص مسایل اصناف از تریبون های رسمی بیان کند.
اصناف منتظرند تا ببینند دغدغه کدام داوطلب صندلی ریاست جمهوری هستند.