تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
3
مدیریت جدید و تصمیمات پشت درب‌های بسته‌ی واقعی

پاییز مستأجران ناهمگون طبقه پنجم

  • کد خبر : 2950
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
پاییز مستأجران ناهمگون طبقه پنجم

پایگاه خبری اخبار صنفی- چهار درب در طبقه پنجم اتاق اصناف ایران کاملا بسته شد و جلسات و احکامی که فعلا صلاح نیست کسی بداند، برگزار و صادر می شود. اتخاذ تصمیماتی پشت درب های بسته، برای یک نهاد عمومی که باید شفاف به اطلاع اصناف برسد، اما چه شده که مدعیان دیروز شفاف سازی، […]

پایگاه خبری اخبار صنفی- چهار درب در طبقه پنجم اتاق اصناف ایران کاملا بسته شد و جلسات و احکامی که فعلا صلاح نیست کسی بداند، برگزار و صادر می شود.
اتخاذ تصمیماتی پشت درب های بسته، برای یک نهاد عمومی که باید شفاف به اطلاع اصناف برسد، اما چه شده که مدعیان دیروز شفاف سازی، امروز پشت درب‌های بسته تصمیم می گیرند.
آنهایی که تا چند ماه قبل فریاد وامصیبتا سر می داند که برای اصناف پشت درب های بسته تصمیم می گیرند، امروز همان رویه را تکرار می کنند.

چقدر زود دیر شد. تمام آنچه که در اصناف ایران در حال رخ دادن است، تنها نکته ای که در پی دارد استمرار صندلی ریاست در هیات مدیره اتحادیه ای است که باید تا پاییز تحویل بدهند اما در پشت درب های بسته چه خبر است که رسانه منتقد، به خیال آنها نباید بداند و شفاف سازی کند، غافل از اینکه «اخبارصنفی» از همه گزارشات پشت درب های بسته قبل از پایان جلسه مطلع می شود و اگر اطلاع رسانی نمی کند، هدفی جز وقت و زمان دادن به هیات رییسه فعلی ندارد تا شاید فقط یک فکر خوب و نه عالی برای آینده اصناف داشته باشند.

اینکه در یکروز و زمان مدیرکل سابق صمت تهران و دبیر سابق کمیسیون نظارت استان و رییس صمت شمیرانات در اتاق اصناف ایران حضور می یابند، در حالی که فراخوان انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف شمیرانات و اتحادیه رییس اتاق اصناف ایران روی سایت سامانه ساران است و به حد نصاب نمی رسد آیا نیاز به تفسیر دارد؟

اینکه حکمی برای محسن ربیعی رییس اتاق کرمان صادر شده ولی گفتند فعلا رسانه ای نشود.
محسن ربیعی پل ارتباطی خوبی برای اتصال به رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و رییس فراکسیون اصناف مجلس است.

واما مستأجران طبقه پنجم
طبقه پنجم حوزه ریاست اتاق اصناف ایران چهار درب واحد مجزا روبروی هم دارد که همیشه همه چهار درب بروی همه باز بود.
ولی اکنون وقتی با آسانسور وارد طبقه پنجم می‌شوید، گویی وارد فضای متروکه شده ای که انگار اشتباه آمده ای و صدا و سیمای هیچ جنبنده ای را نمی بینید و نمی شنوید.

شاید حضور نامیمون و به اجبار استقرار چند مستاجر نامحرم در واحدهای مقابل است که مجبور شدند درب ها را ببندند چون امکان حذف یکی از مستأجران برایشان تحت هیچ شرایطی ممکن نیست وگرنه او را حذف می کردند.
هر چند مدیرکل سابق صمت استان را بعنوان گزینه در نظر دارند.

یکبار مجدد به شمارگان طبقه ۵ آسانسور که نگاه می کنی متوجه تغییر مدیریت جدید در اتاق اصناف ایران ملموس می‌شوی.

باز هم امیدواریم این تغییر رویکرد و نتایج آن در پشت درب‌های بسته، برای جامعه صنفی میمون و مبارک باشد اما سابقه نشان داده در پشت درب های بسته بدون خرد جمعی تصمیماتی اتخاذ شده است که بعدها در جریان شفاف سازی اتفاقات نامیمونی رقم خورده است.

در حوزه کمیسیون های اتاق اصناف ایران هم به زودی ثابت می شود، پشت همین درب های بسته چه تصمیمی گرفته شده است و منتظریم آنچه که شنیدم و می دانیم حتما اشتباه باشد، ولی اینکه تمام طرفداران خاص همه کمیسیون ها را قبضه کنند و اجازه ندهند خارج از طرفداران به کمیسیون ها و به خصوص کمیسیون بودجه راه یابند و افرادی مطالبه گر راهی به کمیسیون بودجه نداشته باشند، فقط در حد حرف باقی بماند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2950

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.