تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
5
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران مطرح کرد

هشدار به‌کارگیری اتباع خارجی فاقد پروانه کار

  • کد خبر : 4161
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
هشدار به‌کارگیری اتباع خارجی فاقد پروانه کار

ضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران بیان کرد: واحدهای صنفی برابر قانون مکلفند از به کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز خودداری کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر، امید سامری با اشاره به ماده ۱۸۱ قانون کار ادامه داد: با کسانی که در واحدهای […]

ضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران بیان کرد: واحدهای صنفی برابر قانون مکلفند از به کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز خودداری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر، امید سامری با اشاره به ماده ۱۸۱ قانون کار ادامه داد: با کسانی که در واحدهای صنفی خود از اتباع بیگانه غیرمجاز فاقد پروانه کار استفاده کنند برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر افزود: همچنین به کارگیری اتباع بیگانه ای که مدت اعتبار پروانه کارشان تمام شده، ممنوع است و نباید اتباع بیگانه را در کارهایی به جز آنچه در پروانه کار آنها قید شده به کار گرفت.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران تاکید کرد: در صورت ارتکاب به این جرم، با توجه به شرایط و امکانات خاطی و مراتب جرم، مجازات ۹۱ تا ۱۸۰ روز حبس در نظر گرفته می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر اظهار کرد: این قانون همچنین شامل کسانی می شود که رابطه کاری خود را با اتباع بیگانه قطع کرده اما مراتب را به وزارت کار و امور اجتماعی اطلاع نداده‌اند

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4161

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.