تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
5

نه به وضع موجود در اتاق ایران، بهتر از شعار نه به تهران سابق!؟

  • کد خبر : 1959
  • ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
نه به وضع موجود در اتاق ایران، بهتر از شعار نه به تهران سابق!؟

ضرورت بازنگری و حسابرسی مستقل چهار سال گذشته از اتاق اصناف ایران تحت نظر دستگاه‌های نظارتی واز سوی دیگر این بار نه به وضع موجود در هیات رییسه اتاق اصناف ایران خواست و اراده هیات نمایندگان از سراسر کشور در اتاق اصناف ایران است. بر اساس گزارش خبرنگار مالی چی پرس با توجه به اینکه […]

ضرورت بازنگری و حسابرسی مستقل چهار سال گذشته از اتاق اصناف ایران تحت نظر دستگاه‌های نظارتی واز سوی دیگر این بار نه به وضع موجود در هیات رییسه اتاق اصناف ایران خواست و اراده هیات نمایندگان از سراسر کشور در اتاق اصناف ایران است.
بر اساس گزارش خبرنگار مالی چی پرس با توجه به اینکه خزانه اتاق اصناف ایران در هنگام تغییر و تحول چند ماه پیش هیات رییسه، نیمه پرتحویل اعضای دوران گذار تا انتخابات شده است، شائبه‌های زیادی در خصوص نحوه هزینه کرد و پرداخت‌های نامتعارف، حقوق های نجومی، پرداخت سنوات نجومی و همزمان استمرار با حضور با همان پایه حقوقی و… شده است.
یا مگر می‌شود به کارمند رسمی دولت سنوات نجومی در اتاق اصناف ایران پرداخت کرد…

ظاهرا اتاق اصناف ایران سال گذشته در اقدامی عجیب، ضمن ممانعت از حضور حسابرس معرفی شده از سوی دبیرخانه هیات عالی نظارت به عنوان مرجع قانونی، راسا خودش از خودش حسابرسی کرده!!!

امید است دستگاه‌های ناظر و هیات نمایندگان جدید برای شفاف سازی خزانه اصناف کشور، بدور از هر گونه شائبه با انتخاب حسابرس مستقل، عملکرد اعضای دوره فعلی را بررسی قضاوت کنند.
اعضای هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران منتظر باشند تا اطلاعات پشت پرده زیادی از اجرای طرح نه به تهران در دور قبل و اثرات مخرب وحشتناک بر اتاق اصناف ایران و اصناف کشور را منتشر می کنیم.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1959

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.