تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
6
حرفهای تکراری نیستیم

نقش هیات نمایندگان استانها در پارلمان اتاق اصناف ایران

  • کد خبر : 1644
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
نقش هیات نمایندگان استانها در  پارلمان اتاق اصناف ایران

تکرار جمله ای تکراری و هدفی نامشخص در کنار نداشتن برنامه موجب شده است تا در زمان انتخابات هیات نمایندگان استانها آنچه که بیشتر از همه نمود عینی داشته باشد رفاقت و لابی است. اما وقتی رای آوردیم چکار کنیم؟ عضویت در هیات نمایندگان اصناف استانها برخلاف آنچه تصورمی شود می تواند نقش کلیدی در […]

تکرار جمله ای تکراری و هدفی نامشخص در کنار نداشتن برنامه موجب شده است تا در زمان انتخابات هیات نمایندگان استانها آنچه که بیشتر از همه نمود عینی داشته باشد رفاقت و لابی است. اما وقتی رای آوردیم چکار کنیم؟

عضویت در هیات نمایندگان اصناف استانها برخلاف آنچه تصورمی شود می تواند نقش کلیدی در کمتر کردن مشکلات داشته باشد اما تا چه حد در ایفای این نقش مهم اثر گذار بودند را باید گزارش عملکرد را بررسی کرد. ولی با این وجود تلاش هایشان ستودنی است.
در سالها و دوره های قبل هیات نمایندگان اصناف استانها در کشور شاهد نقش آفرینی در حد توان و بضاعتشان بودیم.
البته اقدامات جدی دیگری را هم هیات های اصناف استانها می توانستند داشته باشند واگر انجام نشد با بررسی اهداف واگر برنامه ای وجود دارد نسبت به هدف‌گذاری واجرای آن اقدام کرد.
جمله تکراری پر تکراری که در اصناف و همه انتخابات می شنویم این جمله است:
من می خواهم خدمت کنم.
عطش خدمت به اصناف را باید با جلب اعتماد مردم به اجرا تبدیل کرد که همکاران هیات رییسه اتاق اصناف در کشور واستان مازندران ابتدا در اتحادیه وسپس در اتاق اصناف شهرشان به اثبات رساندند حالا هم در قالب دو گروه تولیدی و توزیعی رقابت نزدیکی داریم تا ازحقوق اصناف در پارلمان اتاق اصناف ایران دفاع کنیم.
رای دادن در انتخابات آزاد در اصناف را قدر بدانیم تا تصویب اصلاحیه قانون نظام صنفی در آینده این فرصت را هم در شهرهای غیراز مراکز استانها از ما نگیرند.

احمد معارفی
رییس اتاق اصناف شهرستان رامسر

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1644

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.