تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
5

مشکلات سامانه نوین و چشم انتظاری اصناف

  • کد خبر : 3195
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
مشکلات سامانه نوین و چشم انتظاری اصناف

پایگاه خبری اخبار صنفی- مشکلات سامانه نوین اصناف در حدی نیست که عملکرد بسیار عالی سامانه را زیر سوال ببرد به همین دلیل با انشتار واطلاعرسانی جزییات مشکلات سامانه نوین اصناف انتظار می رود تیم فنی نسبت به رفع آن اقدام کرده وکارکرد سامانه نوین اصناف را بهبود بدهند. بخشی ازاز مشکلات سامانه نوین اصناف […]

پایگاه خبری اخبار صنفی- مشکلات سامانه نوین اصناف در حدی نیست که عملکرد بسیار عالی سامانه را زیر سوال ببرد به همین دلیل با انشتار واطلاعرسانی جزییات مشکلات سامانه نوین اصناف انتظار می رود تیم فنی نسبت به رفع آن اقدام کرده وکارکرد سامانه نوین اصناف را بهبود بدهند.
بخشی ازاز مشکلات سامانه نوین اصناف را که مدیران اجرایی اتحادیه های صنفی در تهران وشهرستان های کشور استخراح کردند به شرح ذیل است.
۱- مشکل بزرگ که گریبان گیر همه شده سطح دسترسی کاربران در ویرایش موبایل ، کد پستی ، انجام دهند .
۲- هدف از سامانه تیکت چی هست که پاسخگو نیستند یا بعد از چند ماه پاسخ می دهند!.
۳- سوخت دفتر خدمات ماشین الان راهداری و … دیگه یکماه که اطلاعات در ایرانیان نمی نشیند که متقاضیان بتوانند در سامانه سوخت ثبت نام انجام دهند
۴- اگر سامانه نوین اصناف تکمیل است چرا شناسه صنفی را نامعتبر میزند!؟
۵- به دلیل نامعتبر بودن علتمتقاضیان دخانیات نمی توانند مجوز استانی خود را دریافت کنند

نمونه مستند از تهران
طبق تبصره ۴ ماده ۲۶ قانون نظام صنفی
(تبصره ۴ – واحدهای صنفی که به عنوان آلاینده یا مزاحم نقل مکان داده می‌شوند،‌همچنان عضو اتحادیه‌ای که بوده‌اند خواهند ماند، حتی اگر در محدوده جغرافیایی‌جدیدی قرار گیرند.)
افرادی که مشاغل مزاحم هستند و به اطراف تهران(شهرکهای صنفی-اقماری) هدایت شدند ودر اتحادیه درودگران و مبلسازان تهران دارای جواز کسب هستند.در شهرک صنفی مجتمع صنعتی خاوران مشغول فعالیت هستند،مجموعه مجتمع صنفی در تقسیمات کشوری جزو حوزه ری ثبت شده است.
متاسفانه هنگام تمدید جواز کسب در سامانه نوین اصناف با درج کردن کد پستی جواز کسب به اتحادیه درودگران شهر ری انتقال داده میشود که باعث نارضایتی اعضا شده است. در صورتیکه طبق قانون نظام صنفی این افراد می توانند در همان اتحادیه مبدا باقی بمانند،اما این مهم در سامانه نوین اصناف اصلاً پیش بینی نشده و تا امروز علی رغم تماسهای مکرر و پیگیری اتحادیه تهران مشکل حل نشدهاست ،،لطفا اطلاع رسانی شود تا مشکل اعضا درودگران تهران که در شهرک سایت خاوران مشغول هستند حل شود.
انتظار می رود سامانه نوین اصناف با رفع این مشکلات نسبت به اطلاع رسانی مشکلات برشمرده شده در کانال اطلاع رسانی بله اقدام نماید.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=3195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.