تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
2

مدیرعامل بایننس: فشارهای خارجی ما را قوی‌تر می‌کند

  • کد خبر : 2938
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
مدیرعامل بایننس: فشارهای خارجی ما را قوی‌تر می‌کند

پایگاه خبری اخبار صنفی-گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بایننس به دلیل مشکلات در حال افزایش با رگولاتورها، با اختلافات درون‌سازمانی مواجه است. اخیرا چند تن از مدیران ارشد این صرافی تصمیم به کناره‌گیری گرفتند. این استعفاها نیز زمانی رخ می‌دهد که خود بایننس نیز ده‌ها کارمند خود را اخراج می‌کند. به گزارش اخبار […]

پایگاه خبری اخبار صنفی-گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بایننس به دلیل مشکلات در حال افزایش با رگولاتورها، با اختلافات درون‌سازمانی مواجه است. اخیرا چند تن از مدیران ارشد این صرافی تصمیم به کناره‌گیری گرفتند. این استعفاها نیز زمانی رخ می‌دهد که خود بایننس نیز ده‌ها کارمند خود را اخراج می‌کند.
به گزارش اخبار صنفی و به نقل از «dailycoin»، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بایننس به دلیل مشکلات در حال افزایش با رگولاتورها، با اختلافات درون‌سازمانی مواجه است. در میان تحقیقات در حال انجام وزارت دادگستری‌(DOJ)، چند تن از مدیران ارشد این صرافی تصمیم به کناره‌گیری گرفتند. این استعفا زمانی رخ می‌دهد که بایننس ده‌ها کارمند خود را اخراج می‌کند.
آخرین مسائل مربوط به کارکنان، سؤالاتی را در مورد توانایی شرکت برای نظارت بر بررسی نظارتی فزاینده‌ای که با آن مواجه است، ایجاد می‌کند. با این حال، چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس ادعا می‌کند که افزایش فشار خارجی فقط تیم این شرکت را قوی‌تر می‌کند.
روز دوشنبه، ۱۰ جولای (۱۹ تیر)، ژائو در توییتر به مردم اطمینان داد که تیم بایننس قوی است. او ادعا می‌کند که فشار خارجی مداوم بر این شرکت باعث شده تیمش با هم قوی‌تر کار کنند.
ژائو با اشاره به شکایت‌های آژانس‌های ایالات متحده علیه صرافی بایننس گفت:
«ما همیشه فشار خارجی، FUD و غیره داشته‌ایم. در نتیجه، ما دائماً با هم در سنگر هستیم.»
بایننس ماه‌هاست که در بحبوحه هجوم تحقیقات نظارتی که بسیاری از روابط بانکی کلیدی آن را در سراسر جهان قطع کرده است، تحت فشار بوده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که تحقیقات در حال انجام وزارت دادگستری به پولشویی و نقض تحریم‌های ایالات متحده علیه بایننس مربوط می‌شود.
بایننس همچنین هدف شکایت از سوی تنظیم‌کننده‌های ارشد مالی ایالات متحده است. به ویژه کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون معاملات آتی کالا شکایت‌هایی را علیه بورس مطرح کردند. این صرافی همچنین با نظارت فزاینده‌ای در اروپا مواجه است.
اظهارات ژائو در مورد تیم‌سازی پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه بایننس با اختلافات داخلی فزاینده‌ای از جمله استعفاهای پرمخاطب و گزارش‌هایی مبنی بر اخراج مواجه است، بیان شد.
روز پنجشنبه، ۶ ژوئیه (۱۵ تیر)، بایننس با استعفای مدیران کلیدی، در آشفتگی ظاهری فرو رفت.
گزارش‌های فورچون حاکی از آن است که این استعفا به دلیل اختلاف نظر با مدیریت ژائو مدیر عامل شرکت در تحقیقات در حال انجام وزارت دادگستری‌ بوده است. از سوی دیگر، وال استریت ژورنال گزارش داد که بایننس ده‌ها کارمند را در ایالات متحده اخراج کرده است.
با این حال، مدیران بایننس این اتهامات را رد کردند. پاتریک هیلمن، مدیر ارشد استراتژی بایننس، ادعا کرد که به دلایل شخصی و «با شرایط خوب» ترک می‌کند.
هیلمن در توییتی نوشت:
«بابت هرگونه اشتباه تایپی پوزش می‌طلبم، اما انتظار نداشتم امروز در این مورد توییت کنم. درست است که من بایننس را ترک می‌کنم، اما این کار را با شرایط خوب انجام می‌دهم. من همچنان به ژائو احترام می‌گذارم و از او حمایت می‌کنم و از اینکه فرصت فوق‌العاده‌ای برای کار زیر نظر او داشتم سپاسگزارم…»
استیون کریستی، یکی از مدیران اجرایی، نیز توضیح داد که دلایل او با آنچه گزارش شده متفاوت است. او ادعا کرد که «خسته» است و باید «کمی وزن کم کند.»
کریستی در توییتی نوشت:
«من معمولاً زیاد توییت نمی‌کنم، اما می‌خواستم در مورد چند خبر که امروز منتشر شده است صحبت کنم. می‌توانم تأیید کنم که واقعاً بایننس را ترک می‌کنم، اما دلایل خروج من با آنچه که گزارش شده است بسیار متفاوت است.»
مدیر عامل بایننس نیز این اتهامات مربوط به اختلافات داخلی را رد کرد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=2938

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.