تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
7
شیوه قدیمی رای آوردن در انتخابات اتحادیه

عکس رای بیار در اتحادیه سمت بگیر

  • کد خبر : 1513
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
عکس رای بیار در اتحادیه سمت بگیر

برخی داوطلبان عضویت درهیات مدیره اتحادیه های صنفی برای رای گرفتن از اعضا به روش های قدیمی ناشی ازخلا قانون نظام صنفی روی آوردند. بر اساس گزارش خبرنگار مالی چی پرس برخی از داوطلبان عضویت درهیات مدیره اتحادیه های صنفی کشور به خصوص شهر تهران طی تماس با اعضای اتحادیه پیشنهادات جالبی به آنها می […]

برخی داوطلبان عضویت درهیات مدیره اتحادیه های صنفی برای رای گرفتن از اعضا به روش های قدیمی ناشی ازخلا قانون نظام صنفی روی آوردند.
بر اساس گزارش خبرنگار مالی چی پرس برخی از داوطلبان عضویت درهیات مدیره اتحادیه های صنفی کشور به خصوص شهر تهران طی تماس با اعضای اتحادیه پیشنهادات جالبی به آنها می دهند ازجمله اینکه عکس بیار سمت بگیر.
ماجرا از این قرار است که فرد یا افرادی از سوی داوطلب عضویت در هیات مدیره اتحادیه با عضو اتحادیه نثتماس می گیرد و می گوید از رای خودت و ده نفر دیگر که با خودت همسو کردی تا به فرد مورد نظرشان رأی بدهد عکس بیاور تا بعد از رای آوردن فرد مورد نظر شما حداق در سمت بازرس اتحادیه منصوب شوید.
اول اینکه هیات اجرایی انتخابات اتحادیه‌های صنفی تهران وسازمان صمت و پلیس اماکن عمومی تهران باید از گرفتن عکس از رای را همین دلیل ساده ای که گفته شد ممنوع اعلام کند.
در استان کرمانشاه اطلاع داریم که عکسبرداری از رأی در زمان انتخابات ممنوع است.
نکته مهم دیگر این است مگر سمت بازرس اتحادیه چقدر درآمد دارد که این عنوان زمان انتخابات معامله می شود؟ آیا بازرسان اتحادیه بابت چشم پوشی از تخلفات همکارشان درآمدی دارند؟
ورود حراست سازمان صمت و نهادهای نظارتی در این موضوع بسیار مهم و حیاتی است. زیرا عکسبرداری از رأی برای سمت بازرسی و معامله این سمت تاثیر مستقیم بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی با مردم کوچه و بازار دارد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1513

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.