تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
7
نشان دادن رای واریزی به صندوق به افراد خاص

عکسبرداری ازرای را ممنوع کنید؛عدالت واقعی درانتخابات اتحادیه های صنفی

  • کد خبر : 1082
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۲
عکسبرداری ازرای را ممنوع کنید؛عدالت واقعی درانتخابات اتحادیه های صنفی
به مسئولان هیات اجرایی انتخابات اتحادیه های صنفی درتهران و درسراسر کشور پیشنهاد می شود به جهت رعایت عدالت و جلوگیری از مهندسی نامحسوس انتخابات عکسبرداری از رای در پای صندوق را به طور کامل ممنوع کنید تا شاهد تغییرات خاصی شوید.

یکی از شیوه ای رایج در انتخابات اتحادیه های صنفی و برخی انتخابات اتاق اصناف عکس گرفتن از رای واریزی به صندوق و نشان دادن به فرد خاصی است که به او رای دادند.
اهل فن به خوبی می دانند پشت نشان دادن تصویر رای اهداف خاصی نهفته است که به طور نامحسوس به مهندسی پشت پرده انتخابات ربط دارد وگرنه چه دلیلی دارد رای دهنده عکس بگیرد وببرد به فردخاص نشان دهد.
اگر رای دادن براساس علاقه قلبی حساب شود نیازی به عکس کرفتن و نیازی به دیدن تصویر رای داده شده نیست. اگر ازروی ترس باشد تصویر رای داده شده را به فرد خاص نشان می دهند یا اینکه اگر ترس هم نباشد واهداف مادی پشت پرده نباشد بازهم نیازی به عکس گرفتن نیست.
در اصناف رای دادن تابع شرایط خاص است وهیچکسی نمی تواند به طور دقیق بگوید من حتما رای می آورم‌مگر افراد خاصی که نامحسوس درمهندسی انتخابات مهارت داشته باشند وبا اهداف خاصی از رای دهندگان می خواهند تا تصویر رای نوشته شده پای صندوق را بیاورند.
هرچند که سندی درخصوص این اتفاقات وجود ندارد اما به جهت رعایت عدالت انتخاباتی ازیک سو و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت مسئولان ‌هیات اجرایی زحمتکش درپای صندوق های رای دراصناف کشور پیشنهاد میشود عکسبرداری ازرای درپای صندوق تمام انتخابات را ممنوع اعلام کنید تا شاهد تغییرات احتمالی در رای محرمانه باشید زیرا درقانون نظام صنفی رای دادن را محرمانه اعلام کرده است اگر قرار باشد عکسبرداری کنند کجایش محرمانه است ؟

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1082

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.