تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
5

عملکرد طلایی رئیس اتاق اصناف ایران و نقش موثر منتقدان

  • کد خبر : 4044
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶
عملکرد طلایی رئیس اتاق اصناف ایران و نقش موثر منتقدان

اخبار صنفی، اگر بخواهیم عملکرد رئیس و اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران از شهر یور ماه را با دید منتقدانه و منصفانه نگاهی داشته باشیم نکات مثبت زیادی دیده می شود که کار را برای رئیس بعدی اتاق اصناف ایران بسیار بسیار سخت کرده است. مردان بزرگ وقتی در سمت های بزرگ قرار می […]

اخبار صنفی، اگر بخواهیم عملکرد رئیس و اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران از شهر یور ماه را با دید منتقدانه و منصفانه نگاهی داشته باشیم نکات مثبت زیادی دیده می شود که کار را برای رئیس بعدی اتاق اصناف ایران بسیار بسیار سخت کرده است.
مردان بزرگ وقتی در سمت های بزرگ قرار می گیرند توانمندی هایشان را نشان می دهند مجتبی صفایی با کمتر از ۴۰ سال وقتی ریاست اتاق اصناف ایران را بر عهده گرفت خیلی ها انتظار نداشتند حداقل در سطح کلان تصمیم گیری ها اقداماتی را انجام دهد که تاثیراتش برای اصناف در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ برای متصدیان صنفی ملموس باشد.
نتیجه آنی داشتن تصمیماتی که رئیس می گیرد برای مردم کشورمان یک فرهنگ قدیمی است و دوست داریم وقتی کسی رئیس می شود بلافاصله مثل غول چراغ جادو عمل کند.
واقعیت این است که اصناف الان نیاز به تصمیماتی دارد که زیربنایی اصولی باشد.
نمی گوییم همه اقدامات مجتبی صفایی چنین مشخصاتی دارند که منتقدان این نوشته را نوعی پاچه خواری تلقی کنند. بله ماهم به برخی اقدامات رئیس اتاق اصناف ایران نقد داریم ولی باید اذعان کنیم که بیش از ۷۰ درصد کارهای که رئیس اتاق اصناف ایران انجام داد زیربنایی بود.
هرچند افرادی در پی این تصمیمات به طور قطع متضرر می شوند الان آماده می شوند تا مخالفت های غیر منصفانه داشته باشند اما در جمع مخالفان رئیس اتاق اصناف ایران منتقدانی هستند که چون واقعیت را نقد می کنند به ظاهر نوشته هایشان تلخ است ولی اگر خوب به کلماتشان توجه شود از گذشته تا حال همیشه منتقد دانا بودند.
از مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران که بیش از سه دوره است عضو هیات رئیسه شورای عالی اصناف کشور واتاق اصناف ایران است انتظار همین بود.
راستی حال اصناف اگر خوب نیست نیاز به درمانگر خارج از اصناف ندارد. کافیست خودشان مشکلات در جمع خودشان کداخدامنشانه حل کنند.
چطور وقتی مردم محله ای مشکلی دارند ریش سفیدان اصناف آن را مرتفع می سازند آیا نمی توانند مشکلات خودشان را حل کنند؟
رییس اتاق اصناف ایران در پی تمام تلاش‌های که دارد انجام می دهد تلاش دارد این موضوع را احیا کند.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.