تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
8
برای شفاف سازی کارتان انجام دهید

ضرورت اعلام دارایی های اعضای هیات رییسه اتاق اصناف سراسر کشور

  • کد خبر : 1451
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۴۴
ضرورت اعلام دارایی های اعضای هیات رییسه اتاق اصناف سراسر کشور
خدمتگذاری به مردم بدون هیچ چشم داشتی اصلی‌ترین ادعای مدعیان عضویت درهیات رییسه اتاق اصناف بود پس ازهمین الان هرچه دارید را شفاف در سامانه مخصوص که وجود دارد به ثبت برسانند تا صحت ادعاهایشان احراز گردد.

در زمان تبلیغات متقاضیان عضویت درهیات رییسه اتاق اصناف در کشور شعارهای تکرار داشتند که یکی از آنها خدمت گذاری به اصناف بود. البته این ادعا تازگی ندارد و در تمام تبلیغات انتخاباتی دیده می شود اما از آنجایی که اصناف کارکرد صرفا اقتصادی و درآمدی دارد انتظار از مدعیان خدمت گذاری بیشتر است.
پیشنهاد مشخص این است که تمام دارایی منقول و غیرمنقول مدعیان خدمت گذاری که اکنون به عضویت در هیات رییسه اتاق اصناف در آمدند به طور دقیق اعلام وثبت وضبط گردد تا چهار سال بعد که خدمت گذاری تمام شد مشخص گردد چقدر صندلی عضویت درهیات رییسه اتاق اصناف برای آنها ارزش افزوده داشت.
کاش برای اولین بار این اقدام را افرادی که با انگیزه در آمدی عضو هیات رییسه اتاق اصناف نشدند اعلام کنند در غیر این صورت از همین الان می توان احتمال داد که شعارهای تبلیغاتی انتخابات تمام شد و آنچه گفته بودند ضرورتی به انجامش ندارند و اینبار وسیله هدف را توجیه کرده است.
ها دم اعلام دارایی ها شاید به دلیل ترس از مالیات و یا از نکات دیگر هم باشد اما اگر واقعا کسی در هیأت رییسه اتاق اصناف کشور بخواهد اعلام دارایی کند راهکار های زیادی وجود دارد پس بهانه فایده ای ندارد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1451

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.