تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
3

شکایت از انتخابات اتحادیه طلا وجواهرتهران

  • کد خبر : 1096
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
شکایت از انتخابات اتحادیه طلا وجواهرتهران

به دنبال برگزاری انتخابات اتحادیه طلا وجواهر تهران در هفته گذشته چندتن ازدواطلبان نسبت به اتفاقاتی که درجریان انتخابات رخ داد به سازمان صمت شکایت کردند. شاکیان معتقدند درروند برگزاری انتخابات مواردی رخ داده است که می تواند بر روند ونتایج آرا موثر باشد به همین دلیل از سازمان صمت وهیات اجرایی انتخابات خواستند تا […]

به دنبال برگزاری انتخابات اتحادیه طلا وجواهر تهران در هفته گذشته چندتن ازدواطلبان نسبت به اتفاقاتی که درجریان انتخابات رخ داد به سازمان صمت شکایت کردند.
شاکیان معتقدند درروند برگزاری انتخابات مواردی رخ داده است که می تواند بر روند ونتایج آرا موثر باشد به همین دلیل از سازمان صمت وهیات اجرایی انتخابات خواستند تا نسبت به مواردی که اعلام کردند رسیدگی کنند.
طبق قانون بعد از برگزاری انتخابات هرکسی شکایتی از روند برگزاری انتخابات دارد تاسه روز فرصت شکایت دارد وشکایت واصله ابتدا در کمیته اختصاصی بررسی خواهد شد واگر وارد تشخیص داده شود در کمیسیون نظارت براصناف شهر طرح می گردد. اگرشکایت در کمیسیون نظارت تایید شود نسبت به انتخابات وفق قانون تصمیماتی اتخاذ می شود که از ابطال انتخابات تا عزل متخلفان ومحرومیت تا شش سال متغییر است.
گفتنی است که در انتخابات اتحادیه طلاو جواهر تهران آقای بذر افشان به عنوان رئیس جدید اتحادیه انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=1096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.