تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
0

«سپتام» پل ارتباطی با آزمایشگاه‌ های نظارت تصویری در ایران

  • کد خبر : 4499
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۵
«سپتام» پل ارتباطی با  آزمایشگاه‌ های نظارت تصویری  در ایران

💢اخبار صنفی- به طور حتم اگر مردم بدانند که طرف قرارداد با «سپتام» برای حفظ امیت اطلاعات حوزه کسب وکار و خدمات سازمان های دولتی وخصوصی به مردم به روز ترین آزمایشگاه تخصصی نظارت تصویری جهان است که در ایران فعالیت دارد آن وقت به اهمیت همکاری با «سپتام» پی خواهند برد. به طور ساده […]

💢اخبار صنفی- به طور حتم اگر مردم بدانند که طرف قرارداد با «سپتام» برای حفظ امیت اطلاعات حوزه کسب وکار و خدمات سازمان های دولتی وخصوصی به مردم به روز ترین آزمایشگاه تخصصی نظارت تصویری جهان است که در ایران فعالیت دارد آن وقت به اهمیت همکاری با «سپتام» پی خواهند برد.

به طور ساده اگر بیان کنیم سامانه پایش تصویری اماکن «سپتام» با بهره‌گیری از دانش به‌روزترین آزمایشگاه‌های نظارت تصویری در جهان و همکاری با بهترین کارشناسان، قابل اعتمادترین خدمات را در زمینه پایش تصویری و دوربین‌های نظارتی، در راستای صدور تاییدیه رعایت الزامات امنیتی به درخواست کنندگان ارائه می‌دهد.
«سپتام» با تمرکز بر ارائه خدمات با کیفیت و متناسب با نیازهای متغیر کسب و کارها در حوزه پایش تصویری، به عنوان شریکی معتبر در تأمین امنیت الکترونیک شما حضور فعال دارد و با ارائه خدمات مرتبط با محصولات نظارت تصویری از قبیل سرویس های نظارت تصویری ابری و نگهبان هوشمند با شما همکاری می‌کند.

مردم و اصناف و دیگر بخش های دولتی و خصوص باید بدانند که می توانند از خدمات این قبیل آزمایشگاها که نقش مهمی در ایجاد امنیت و آرامش خاطر آنها را دارند بهره ببرند.
سپتام بستری امن و پل ارتباطی با آزمایشگاه های برتر بومی و مطرح در جهان است که توسط متخصصان ایرانی در داخل کشورمان فعالیت دارد.
کشورهای پیشرفته جهان مثل ژاپن وکره جنوبی ودیگر کشور ها صنعتی دنیا سالهاست که از خدمات این آزمایشگاه ها بهره می برند.
خوشبختانه از تیرماه سال جاری امکان دسترسی به خدمات آزمایشگاه های نظارت تصویری از طریق وبگاه saptam.ir برای همه مردم و سازمان ها و ارگانها. میسر می باشد. که در نهایت منجر به حفظ و افزایش احساس امنیت مردم در بخش اطلاعات فردی و اموال منقول و غیر منقول آنها خواهد شد.

اگر این خدمات از طریق شرکت های خارجی در کشور ارایه می گردید نحوه استقبال با آن به چه صورت بود؟
جوانان باهوش و خلاق در داخل کشور این خدمات ارزشمند را در ایران با کمترین هزینه به هموطنان ارایه می دهند. این کار زمینه ایجاد آزمایشگاه های معتبر تخصصی و اشتغال زایی در سراسر میهن عزیزمان را فراهم خواهد نمود. تا زمینه تسهیل اینگونه خدمات در کمترین زمان ممکن برای متقاضیان دریافت خدمات فراهم گردد
با «سپتام» و رعایت الزامات استاندار، به شکار مافیای فروش تجهیزات غیر استاندارد و افزایش امنیت مردم برویم.

لینک کوتاه : https://akhbaresenfi.ir/?p=4499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.